Decembrie 7, 2013.
Ca orice player normal, am avut un inamic. (Sigur şi tu ai sau ai avut!).
Deci eram pe vanilla, şi am scris pe chat ''caut trib'', apoi m-a invitat cineva în tribul 'Mice Atlantida'. (De ce oare am acceptat tocmai in tribul ala să intru?! Dacă nu ar fi fost asta cu siguranță nu dădeam de cafe ) -.-
Am intrat în casa tribului, am rămas câteva minute, dupaia a venit unul, co-şeful tribului respectiv.
Se numea Cafelutaa. Fac o paranteza să adaug că el a luat ban permanent anul acesta, pe 6 Februarie. Aliluia!
Motivul: Phishing (furt coduri fraises). Hoț, mai pe scurt.(Dacă îl cunoşti şi esti de-acord că el este nevinovat , te rog eu nu mai îmi citi cartea, suntem foarte porniți unul către altul, iar conflictele noastre au rămas încă nerezolvate.)
La început, pot să jur, primul meu gând a fost că este de treaba.
Regret că l-am cunoscut...m-a disperat şi o să vă spun mai încolo toata povestea, ca să vedeți de ce îl detest.. nu pot să discut deloc cu el civilizat.
Aşa. Să continuăm. Îl întrebam pe tipul ăsta impertinent, care-i faza cu eventurile. El a zis ''nu ştiu ... cauta pe YouTube.''
Am căutat. Nu am găsit nimic interesant.Până la urmă am aşteptat eventul fără să mă mai informez cu nimic.
O să citiți mai multe despre el în cele ce urmeaza.
Pe de-o parte Cafeluța ăsta are ziua de naştere pe 13 Decembrie (ghinion, dăă :)))), şi colegul meu de bancă la fel :O
La amândoi le place informatica. O.o Diferența este că acest coleg e chiar de treabă. Dar dubios în acelaşi timp. :))Tot în această perioadă, în ziua în care a venit eventul, m-am certat cu fata care m-a învățat să fac build. Ea se numea Chitayta. Nu-mi amintesc motivul. Pur şi simplu am jignit-o. Pă degeaba :))
Prin 2015 însă, ne-am împăcat. Totuşi, am observat că n-a mai intrat de mult pe Transformice. Defapt mulți prietenii s-au lăsat anul acesta. Îmi pare atât de rău...Va urma.
****
■ Capitol editat şi corectat parțial, 27.09.2016, ora 13:53.
Din păcate, asta e singura poză cu el pe care o am în calculator.
CITEȘTI
Beforestart Transformice
RandomTitlul spune tot. Este vorba despre ce am făcut eu pe tfm, păreri despre alți playeri, întâmplări din joc, imagini, momente cu prietenii mei din joc şi chiar duşmanii ;-; Citeşte dacă joci Transformice sau ai jucat :3 Vă rog frumos, NU COPIAȚI nimi...