Încredere exagerată

213 19 2
                                    

  Decembrie 1, 2014. De ziua Romaniei eu n-aveam linişte.

De parcă nu îmi era de ajuns tot ce se întamplase, se mai băgase şi colega mea Ana cu prietena ei de 11 ani, Deni.

I-am dat parola de la cont (cea mai mare greşeală) iar ''ca să se distreze'' au intrat amandoua pe contul meu, mi-au şters prietenii, m-au dat afara din trib. Nu mă întrebaţi de ce i-am dat parola dacă ştiam că nu e de încredere ... Defapt, nu ştiam că nu e de încredere. Eu mă bazasem pe ea dar  ea în schimb... Dacă ştiam ce s-ar fi întamplat putea să fie cu totul altceva ...

În fine, proasta aia de Deni a vorbit cu Cafelutaa şi i-a zis ca îl iubesc şi că aşa o fost mereu, i-a dat facebook-ul meu (pe care îl ascunsesem faţă de el 1 an) şi i-a zis parola de la cont . Da, aţi citit bine, I-A DAT PAROLA DE LA CONTUL MEU LUI CAFE!

Cel puţin, asta am înţeles din ce a relatat Ana ulterior despre cele petrecute în seara respectivă. Nu voi ştii probabil niciodată ce s-a întamplat cu adevărat, ce i-a zis domnului inginer, dacă într-adevăr i-a dat parola. Niciodată nu voi putea ştii, eu nu eram acolo, nu ştiu ce şi cum, multe semne de întrebare am ridicate dar nu găsesc, nu ştiu care e adevărul din toată povestea spusă de ea. Simt că m-a minţit, poate nu i-a dat facebook-ul, poate nici parola. Sau poate e o iluzie, poate chiar s-a întamplat acest lucru. Am pus-o să-mi spună aceeşi poveste de mai multe ori dar parcă detaliile nu coincid. Ce crud.

Îmi amintesc că era sambata aşa că am intrat decat 10 minute pe Transformice fiindcă nu aveam timp. Mi-am dat seama ce se întamplase şi stiam cine-i de vină. Eu vineri îi dădusem parola. După cum am spus, aveam încredere deplină în ea.

Toata ziua m-am gandit numai la asta şi cum să îmi recuperez prietenii. Aşa că în ziua următoare am intrat să schimb parola. Am reuşit sa dorm mai bine noaptea, cu gandul ca voi primi o explicaţie destul de clară şi un motiv întemeiat de la colega mea. Ea nu şi-a recunoscut faptele din prima, dar dupaia mi-a zis tot ce s-a întamplat şi cum ca ea a şters decat lista de prieteni. Mintea de copilaş a lui Deni a făcut restul. Am plans puţin, şi subconştientul îmi cerea să îi dau un pumn, ulterior am întrebat-o de ce ele mi-au facut asta . Răspunsul inevitabil ''De distractie şi că nu aveam ce face.' SIGUR CĂ NU AVEAU CE FACE ÎN LOC SĂ MĂ BAGE ÎN ASTA PUTEAU SĂ SE DUCĂ NAIBA.

Ba dar nici scuze nu şi-a cerut. Am rezistat să nu îi fac ceva fiindcă mi-e de nota scazută la purtare :|

Eu nu meritam asta. Ce prostie asa de grava făcusem ca să o merit? Adică serios. l-au făcut pe indecentul ăla să creadă că eu ţin la el. Ţin la el cum ţin la lucrurile stricate,.. Cat despre Deni aia veţi afla în capitolul următor ce s-a întamplat şi de ce jenă am mai avut parte .

Pana la urma, eu cu Ana m-am împacat. În prezent, nu prea îmi  mai pasă ce se întampla pe Transformice. Pot şi sa iau ban, ... bine nu vreau ban xD

Nu trebuia să se întample oricum. Nici nu se va mai întampla.

Cam atat.









Beforestart TransformiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum