Pagina din Jurnal (4)

128 15 2
                                    

 Titlul paginei de jurnal este 'Nimeni altcineva (aaa ah)' :))

Am decis sa fac o continuare pt ca imi place sa scriu si ma plictisesc...Deci, sa-i dam drumul.

 ATENTIE: CAPITOLUL CONTINE INJURATURI NECENZURATE     !                                                                                                                                                                                                                                              12.01.2015

'' Ba sa vezi, adica ma jucam TFM si am intrat si eu pe forumul discutiilor Cafe. (coincidenta numele asta? ) si am facut topic cu numele ''Am patit'' caci sunt lejionara! si face una'' cu toti am patit' dupaia il vad pe blegu' ala de Cafelutaa beleguta ca scrie: ''copil copac -,-''    .

Mama , SMR, asta a invatat replici noi :)) Da nu-i bai. Tre' sa exersez racing . Ratatu a ajuns la level 85 O.o..eu 82.. Dar nu conteaza level. M-am saturat sa ma faca nooaba doar fiindca el stie racing mai bine sau ma rog. Ca si eu il facusem la racing anu' trecut si ziceam non-stop ca e noob, si poate de asta se razbuna. Niciun gamer nu suporta sa il faci noob. La fel si eu. 

Deci vreau sa il bat la race sapt viitoare il provoc, si sa ii spun sa nu mai zica ca sunt nooaba..Pt ca in topic pe langa fapul ca a scris copil copac, zicea si ca ''befo naba XD''. HMMMMMMMMMM >-< I-as zice:

Da ma omule, care e problema ta? Te crezi pro, baga-mi-as pula-n ochii si in gura ta. Sa ma pis pe profilu tau din fav. Labagiu de cacat ce esti. Pfuuu, manca-mi-ai ceapa . Sa fiu ma-ta, numai cu sare te-as hrani.

Asa...m-am descarcat. :") Dami-ar Domnul castigul final impotriva lui. Nu sunt departe de un race bun, stiu WJ in 2 moduri. A uitasem, a mai scris si ca : ''odata befo s-a pisat pe ea. 

Hai nu mai spune. Dati-as zurgalaii in gura. Gay prost.                                                  ''

Pana la urma nu am apucat sa fac race cu el..ghici de ce? a luat ban :)) Imi cer scuze pt cei carora le-au deranjat injuraturile alea, dar ma jur ca asa am scris in jurnal :)

P.S : Injuraturile astea le ziceam atunci, acum nu as avea o problema daca Dl. Cafe ar zice sa ne impacam, ca ma plictisesc sa il urasc :))

Chiar era enervant >_<






Beforestart TransformiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum