Venise, în sfârşit şi eventul de Crăciun. Era super! :D
Pe atunci, adică în 2013, itemele le câştigai, nu ca acum...le cumperi.
Un motiv pentu care nu-mi place Transformice este tocmai acesta. Era atât de fainoşag să câştigi iteme, nu să te chinui atâtea zile să strângi brânze sau să dai euro pe căpşuni. Da, tfm s-a schimbat mult față de atunci.Totodată îmi amintesc că era cam pe la sfârşitul lunii Ianuarie (2014). Eventul nu se terminase încă.
Am facut o prostie. Deci am vrut mai multe first şi am băgat hack speed pe vanilla, cu Cheat Engine :))). Partea ciudată era că deşi intram nu mi se punea fs-ul. Deci practic, totul era pă degeaba :))
Domnul inginer Cafelutaa, mă văzuse şi făcea mişto de mine. Că mna, ce să facă şi el. Rade ciob de oală spartă. Şi cine rade la urmă, rade mai bine. Bă, da' vorba aia chiar e adevărată, jur! Că şi el a luat ban permanent în 2015.
În seara respectivă, din ianuarie 2014 , zicea că cică o să iau ban dar eu nu-l credeam...
Până la urmă s-a întâmplat. Am luat ban 360 ore :)))) Nu am plâns, dar îmi părea rău. REGRETAM ENORM! :( Bine, trebuie sa recunosc , am lăcrimat puţin.
Şi altă chestie. Cafe luase ban împreună cu mine, ş-aici mă refer strict la seara aia. O ora mai târziu. Discutam pe forum atelier801. Ne certam. Noi mereu ne certăm. Treaba dintre noi pare mai mult personală decat doar legată de un joc. Chiar ar ieşi rău dacă ne-am întâlni. Prefer să evit asta. Nu vreau să fac rău nimănui, decât dacă n-am încotro. Nu sunt genul să mă bat ca turcii. Despre banul lui, el a scăpat în ziua următoare. Nu ştiu motivul pentru care luase ban. Da-l naibii ...
30 Ianuarie 2014 a fost singura şi ultima dată când am luat ban pe merit. Eu mi-am învățat lecția din prima.
Nu faceți greşeala mea.
Fara hack! Jucați corect.! La fel, nu faceți nici greşeala "inginerului", fără furt de coduri fraises!
Apropo, acesta este autograful meu :)))))
CITEȘTI
Beforestart Transformice
RandomTitlul spune tot. Este vorba despre ce am făcut eu pe tfm, păreri despre alți playeri, întâmplări din joc, imagini, momente cu prietenii mei din joc şi chiar duşmanii ;-; Citeşte dacă joci Transformice sau ai jucat :3 Vă rog frumos, NU COPIAȚI nimi...