Unfriended

235 23 3
                                    

29 Noiembrie, 2014.

Scuzați-ma dacă poveştiile cu Cafelutaa vă plictisesc dar credeți-mă că pentru mine este un subiect puțin delicat, adică pâna în Decembrie anul trecut tot ce se întâmpla cu mine pe Transformice era legat de el într-un mod mai mult indirect decât direct.

Tipul ăsta, m-a convins să vin pe Skype iară ... şi eu, copil naiv şi retras pe vremea aia, l-am băgat într-o conferință (pe slype) cu o ''deşteaptă'' de 16 ani ,(pe tfm se numeste Nycoletaaaaa) şi Scaragatu (aşa se numea pe Transformice, apoi tot în 2014 s-a lăsat) , era un prieten. Aia Nyco se lua de el cu 'cf ba tarane' :))) si Scara nu zicea nimic dar stia Cafe nu il suporta pt ca o data il facuse gay pe vanilla. =))

Într-o altă seară. Eram în conferință decât cu Cafe si Scaragatu. Şi Scara îl jignea la superlativ. Chiar şi indirect :))

Şi până la urmă s-a enervat baiatu' şi m-a şters din lista de prieteni şi pe skype dar în primul rând pe tfm. So free! Holy shit, yeah!

Se mai liniştiseră apele fără el, şi observasem că făceam mai multe fs de când nu mai era el.

—- Apropo face şi videouri pe YT, contul lui se numeste Răzvan Cafelutaa, are 240 abonați (da, atatea conturi şi-a făcut :)) şi o să vedeți si de ce a luat ban şi poveştiile care le inventează :) —-

Defapt el nici nu cred că era un copil şi nici nu este. E un animal. Şi trebuie tratat ca un animal. Ar fi cea mai mare greşeală a voastră să îl cunoaşteti.Credeţi-mă, tot ce scriu aici e serios.

















Beforestart TransformiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum