Noiembrie, 2014.
Începuse eventul de Halloween, s-au bagat iteme noi, şi chestii noi de build la shaman.
Când începuse eventul, wtf am mers pe vanilla1 şi erau 200 mice :o
Fix în ziua de Halloween, am ajuns la 2k fs. Nivelul 80 l-am făcut 2 zile mai târziu. Şi tot de Halloween, iar ma ruga vandraşul Cafe să intru pe Skype. Ce peştii mei bă, lasă-mă în amarul meu . :| Vai de viața mea.
—————————
În luna mai a anului trecut (2014) îl batusem pe dilăul de Cafe la racing, ba chiar îi dădusem bine, 5-2.
Dupaia, m-a provocat iară tot înainte Halloween. De data asta a câştigat el cu 5-1. Recunosc, eram praf. Mă reapucasem de abia de 2 luni totuşi... Zicea : ''5-1 = NOOB'' . Nu voi uita niciodată asta. Mă simțeam penibil.
Şi culmea! Mă antrenase unul de nivelul 100. Adrianferari. Nu îi voi mulțumi fiindcă eu nu voiam să fac race cu cafe, ştiam că voi pierde, dar el a insistat (Adrian).
Da,.. pesimismul meu întrece orice limită uneori.Şi în timp ce făceam race cu el, ascultam Skrillex - Bangarang :)) jesus!
Am făcut chiar 2 ture cu el, a doua a fost jenantă fiindcă veniseră 5 pe sala, inclusiv, Dragonitto.:|
Tot a câştigat, dar de data asta 5-2 sau 5-3 nu mai ştiu.
Zicea întruna ca-s nooaba aşa că încercam să îl evit cât mai mult (oricum nu ma mai urmărea pe sală. Şi o să vii să pară ciudat dar ideea înfrângerii m-a facut aproape să plâng şi să regret că îl facusem noob în Mai. Dar, ... stați aşa. El a luat ban permanent în Ianuarie. (şi spre dezamagirea sau surprindirea lui, nu i-am zis nimic lui Tarma, cu toate că asta credea el. Că-s eu de vina. Unu la mână, de ce să intervin eu? Doi, de ce un moderator m-ar bagă în seamă dacă n-am dovezi? Totuşi, cine râde la urmă, râde mai bine.
———————————-
Capitol editat şi corectat parțial, 10.10.2016, ora 14:59.
CITEȘTI
Beforestart Transformice
SonstigesTitlul spune tot. Este vorba despre ce am făcut eu pe tfm, păreri despre alți playeri, întâmplări din joc, imagini, momente cu prietenii mei din joc şi chiar duşmanii ;-; Citeşte dacă joci Transformice sau ai jucat :3 Vă rog frumos, NU COPIAȚI nimi...