Bölüm 2: Karşılaşma

1.2K 105 129
                                    

Medya: Yıldız ile Karaca

Hoşgeldiniiiiz evt evt devam edelim ve bir bölüme daha merhabalar diyelim

Bölümleri az az düzeltmeye başladım birçok hatam var ve çok hızlı geçiyor muşum gibi olmuş. Elimden geldiğince toparlıyorum 🤍

Herneyseee iyi okumalar

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Yazgı'dan devam

"Babanı sii-" Hay senin ben, Sesiz olmam lazım Urazcığım uyuyor. Hay amına koyayım, bi süpriz yapıyım dedim savaş alanında mücadeleye dönüştü olay!

Düzgün tut şunu yaa nasıl tutmak o? Sanki thor'un bedenine girmişsin'de loki ile savaş pozisyonu almış gibi duruyorsun

Yav dur dur, yanıyorum zaten. Off kahvaltı hazırlamıcam lan birdaha! Şu düştüğüm duruma bak! Elimde patatesleri almak için kullandığım ve isminin çok tuhaf olduğunu düşündüğüm kevgiri tutuyor ve diğer elimde de yüzümü kızgın yağdan korumak için doğrama tahtasını kullanıyordum. Urazcığım için kahvaltıda patates yapmak istedim ama pekte iyi şeyler olmuyordu.

Adam yediklerine dikkat ediyor, bu mal ne mi yapıyor... vücuda en çok zararlı olan şeyi yapıyor!!

Urazcığım benim için yer, yani karaca için. Hem urazcığım karaca için yapamayacağı hiçbir şey yok. Yani örnek vereyim, karaca evlenme dese evlenmez bu yakşıklı.

Abarttın mı? evt evt abarttın!

Amaaan yiyecek işte. O kadar savaş verdim burada tamam mı? kendi can sağlığımı tehlikeye attım.

Can demişken ben dünden beridir hiçbir şey yemedim, yemedim değil yiyemedim. Resmen tabağımı daha bitmemişken hemen midem bulandı ve kustum. Uzun süredir boşlukta olduğumdan mı acaba böyle oldu? Ya da Karaca'nın bedeni, beni hâlâ yabancılıyor olabilir mi? Bir dakika Onu boşver de, dün baylan ile karşılaşmayı hiç beklemiyordum o da bana baya şok etkisi yarattı

1 Gün Önce

Baylan ile karşılaşmak bende baya bir şok etkisi yaratmıştı, çünkü baylan ile 17. Yaş günü tanışmam gerekiyordu ama Karaca'nın bana başta bahsettigi şey yüzünden hikaye'nin gidişatı baya baya böyle zedeleniyor olmalıydı.

(Unutanlar için karaca, yazgı'ya  hikaye'ye girdiğinde döngünün zedelendiginden bahsetmişti)

Baylan... baylan omuzlarından 5 parmak altta biten sarı saçlara, mavi mi yoksa yeşil tonda mı olduğunu anlayamadığım göz rengine sahipti. Gözlük takıyordu ve benimle neredeyse aynı boydaydı. Kendisi gerçekten de tarkan'a benziyordu.

Hâlâ şoktan çıkamamışken lavabonun kapısı tekrardan açılmasıyla irkilerek kendime gelmiştim. 3 kadın, beni tam karşılarında hareketsiz bir şekilde görünce birbirlerine baktı, "canım sen iyi misin? Rengin atmış." Dedi, ortadaki kadın omzuma nazikçe dokunarak. "A.. ben iyiyim. Teşekkür ederim." Dedim, gülümsemeye çalışarak. Son kez baylan'a göz ucuyla bakıp hemen oradan uzaklaştım.

Abilerim Mİ?? Ben Hangi Kitabın İçindeyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin