Bölüm 1: Yeni Bir Hayat

2K 131 79
                                    

Medya: yeni bedene geçiş

Hoşgeldiniz🤍 uzun süre sonra tekrardan merhabalar

Hikayem hoşunuza giderse, yorum yapmayı ve yıldızcık bırakırsanız çok sevinirim.

Çok uzatmadan başlıyalıııım🤍

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Yazgı

beynimi içine sıçan bu cırtlak ses de ne lan? bi rahat bırakmadılar. Dur birde şu tarafa döneyim.

Tekrardan tepemdeki cırtlak ses ötmeye başlamıştı. Buna karşılık Mırıldanarak kendimce küfür ediyordum. Kolumdan sarsılmam ile gözlerimi aniden açmış oldum.

Dur dur dur, LAN ben... evet evet bekle bana ne olmuştu??

Yerimde yavaşça dikleştim ve Ellerimi öne doğru uzatıp inceledim, ardından yanaklarıma dokundum.

DOĞRU YA! Karaca'ya girdim! hayır yani öyle değil Karaca'nın bedenine girdim... Yok bu da olmadı herneyse dur hele.

"Sonunda uyanabildin, senin yüzünden 3 gündür hastanede süründük, geri zekâlı kız." cırtlak sesin geldiği yöne kafamı yavaşça döndürdüğümde, 40'lı yaşlarda olan esmer tenli bir kadın, kaşlarını çatmış ve ellerini beline yerleştirmiş bir pozisyonda bana bakıyordu. Saçları sarı sarı'ydı gözlerimi acıtıyordu. Belli saçlar doğal değildi.

Canlı canlı görmekte bi tuhaf hissettirdi vallahi.

Platin kadın'nın Yüzüne odaklanmış bakarken, aniden kolumu cimciklemesi ile ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı. "Ne yapıyorsun manyak platin kafa!" diye çemkirdiğimde gözlerini şokla açıp bana baktı.

E beklemiyordu tabii ondandır.

"Sen ne cürretle bana böyle bağırıyorsun?! buradaki insanlara güveniyorsun değil mi? Sakın güveneyim deme. Hastanedesin diy-"

Allahım, kocası buna nasıl dayanıyor? Mahalle teyzeleri gibi car car car car! Susmuyor anam susmuyor! Önce bi kendime bakaydım. Bedenime falan hani, değişiklik oldu ya hani. Çenesi onu yapmamı da engelliyor pöff.

"Başımın dibinde car car car, ne konuştun. Az sussana teyze? zaten yeni uyandım." Dedim gözlerimi ovalarken.

Nazik bir insanım arkadaşlar şu an en nazik konuşma şeklim. Biraz daha zorlamaya devam ederse, babasından girip dedesinden çıkacağım.

Aniden saç köklerimde hissettiğim şiddetli acı ile ağzımdan acılı bir çığlık kaçtı. yüzünü bana yaklaştırdı ve tehditkar bir biçimde konuştu. "Sakın... sakın burdasın diye kendini güvende sanma. Hiçbir Kaçışın olmaz demiştim sana."

Saçımı tutan elini... daha doğrusu bileğini kavradım ve büyük bir güçle tırnaklarımı derisine geçirdim. Çığlık atıp hızlıca elini çekti, platin kadın.

Platin kadın... peki

Bileğini ovalayarak "Baban geldiğinde yaptıklarını anlatacağım! o zaman ne yapacaksın seni or-" cümlesinin sonunu getirmesine izin vermeden ben konuştum. "Birdaha bana dokunursan, o parmaklarını tek tek kırar ve acı dolu çığlıklarını zevkle dinlerim." Dedim, nefretle.

Abilerim Mİ?? Ben Hangi Kitabın İçindeyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin