Medya: Felix Kozlov
Merhabalar 👋
Öncelikle bölümün içime sinmedigini söylemek istiyorum. Belki bu bölümü baştan da düzenleyebilirim.
Ve birçok yerde yazım hataları ve yazıların bazı yerlerinde bozukluklar var..
Bu sebeple şimdiden özür dilerim..
Yazgı'dan Devam
"SOLA GİR, SOLAAA." Dedim bağırarak. "KIZ SANA DİYORUUUM!"
tekrardan bağırdığımda yüzünü buruşturdu.Bağırma çocuğun kulağının dibinde yazgı!
Şu an onu düşünecek değilim canım! Göt kurtarma derdindeyiz!
Sol dememe rağmen sağa girmişti. Tekrardan bir sokak arasına girdiğimizde hızını azaltıp arkasına kolaçan etti. Benim bakış açımda tam olarak arka taraftı. Bana sorsa ben zaten adamların görünürde olup olmadığını ona söylerdim!
Adamlar görünürde olmadığının kanısına varınca, yürümeyi bırakıp olduğu yerde durmuştu. Ben de bulunduğumuz yeri müşahede etmeye başladım. Yine karanlık sokaklardan birindeydik, ortam çok sesizdi, birkaç tane sokak lambası vardı ama sadece iki tanesi yanıyordu, Binalar eski durmuyordu ama yeni de denilmezdi.
"Allahım nasıl olaylar bu hale geldi." Dedim mırıldanarak. Hadi bu adamlardan kurtuldum, ben nasıl geri kendi yolumu bulacağım! Başımı kaldırdığım yere, Bıkınlıkla tekrardan yasladım. Gerçekten kendime bir kurşun döktürmem lazım. Başıma gelmeyen kalmadı!
Ben kara kara düşünurken, Belimde hissettiğim kolların sıkılaşmasıyla kafamı yaslandığım -evet yaslandığım yer omuzu- yerden hızla kaldırdım. Göz göze geldiğimizde, dudakları yukarı hafif kıvrılırmıştı.
Allahım deliricem! Resmen kaç dakikadır çocuğa koala gibi yapışık bir şekilde etrafı gözetliyordum!
Hemen omuzlarından iterek kucağında inmeye yeltendim ama belimdeki kolları daha da sıkılaştı. "Lan bırak, indir beni!" Dedim kıpırdanarak. Yavaşça eğildi, ayaklarım yere değince kollarını gevşetti ve yavaşça geri çekildi.
Anam anaaam, ayaklarım uyuşmuş vallahaaaa. ayaklarım karıncalanıyor offf. Bacaklarımı biraz ovaladıktan sonra duruşumu dikleştirdim ve karşımda dikkatle beni izleyen çocuğa baktım.
Sokak lambası sayesinde yüzünü daha iyi seçebiliyordum. Evet, her zaman ki gibi bir wattpad erkeği işte. Yakışıklı ve uzun boylu, severiz ham ham.
Kollarında da dövmeler var +1 puan aldı benden
Gözlerim kollarına kaydığında iki kolunda da parça parça dövmeler olduğunu farkettim. Evet +1puan aldı benden de.
Tekrardan gözlerimi, gözlerine çıkarttım ve konuşmasını bekledim... ama konuşmaya meyilli değildi.
Derin bir nefes verdim ve ilk konuşmaya başlayan ben oldum, "beni incelemen bittiyse artık konuşsan mı? Senin yüzünden düştüğüm şu hale bak!"
Tekrardan güldüğünde sabır çektim.
"Sanırım hafızan iyi değil," dedi gülüşünün arasından. Konuşması değişik hissettirmişti. Aksanı mı vardı onun?
"Ne demek istiyorsun?" dedim, ellerimi göğüsümün altında birleştirirken. Gözleri her hareketimi dikkatle izliyordu. ardından bakışları, gözlerime geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mİ?? Ben Hangi Kitabın İçindeyim?
Teen FictionYazgı Güneş, birden fazla işte çalışıp sefil yaşamında hayatta kalmaya çalışan bir genç kız. Ta ki o ana kadar. Talihsiz bir ölümle, Kendini okuduğu bir kitabın içinde buluyor. Kitabın başrol kızı Karaca, yazgı'dan kendi yerine geçmesini, kendisini...