Bölüm 3: Üçüzler

1K 97 127
                                    

Medya: Yıldız ve yiğit

Bir bölümle daha merhabalar.

Umarım iyisinizdir. Okullar falan fisto var Allah yardımcınız olsun dostlarım.

Fazla da uzatmadan başlayalım.

Keyifli okumalar 🤍

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Yazgı'dan Devam

"TAMAM MI?!" diyerek bağırdığımda korku ile kafasını yukarı aşağı salaldı "t-tamam bırak bileğimi acıyor." ne yani bu kadar kolay mı kabullendi?

Kolunu fırlatırcasına ittim, İrem bileğini ovalayarak, korkuyla bana bakıyordu. "Şu göz zevkimin içine sıçan Tarkan nerede? onunla da uğraşsam acabaa?" Dedim sırıtarak.

İrem bir süre konuşmadı. 'Hayırdır' dercesine kafamı salladım. anlamamış olmalı ki, ne dercesine kafasını hareket ettirdi.

Salak bu kadın yemin ederim gerizekali ya

Doğru doğru. Biraz daha yüzüme boş boş bakmaya devam ederse şu platin sarısı saçlarına dalacagım.

Hâlâ Suratıma bakmaya devam ediyordu, resmen bahçede durmuş mal mal bir birbirimize bakıyorduk.

Artık yeter dercesine üstüne yürüdüğümde iki adım geri gidip "İşi yüzünden iki günlüğüne şehir dışında olacak." Tarkan şu an ünlü bir butik firması ile çalışıyordu, bu onun ikinci işiydi, önceki çalıştığı yerden kovulmuştu. neden kovulduğunu hatırlayamıyordum.

Sen nasıl bir okuyucusun salak! nasıl unutuyorsun anlamıyorum ki?

Taa kaç yaşında okumuşum amına koyayım! nasıl hatırlıyım bütün detayları? Ya sabır ya sabıır.

İremi onaylayarak eve ilerledim ve içeriye girdim, irem'de peşimden geliyordu. Urazcığım ile bu günü akşam edene kadar eğlenmiş ve tıkınmıştık... yani tıkınmıştık tıkınmasına ama ben tekrardan yediklerimi geri istemsizce çıkartmıştım ve bunu abime belli etmemek için de can çekişmiştim.

Gerçekten kusmaktan içim dışıma çıkmıştı, bu durumu kontrole almam gerekiyor. Elimde olan bir şey de olmadığı için idare etmek de zorlanıyordum ve şu anda da midem kazınıyordu, ne yapsam ki? Market falan açıktır gidip oradan birkaç aburcubur alayım.

Boşuna para harcıyacaksın. Ya onları da yediğin gibi kusarsan?

Ne yapayım? Sırf böyle oluyor diye de hiçbir şey yemeden duramam ya?
Baksana Karaca'ya vücudu ne kadar çelimsiz halde, düzeltmem lazım.

Abilerim Mİ?? Ben Hangi Kitabın İçindeyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin