ZALİMCE

54 12 4
                                    

Arkamdan gelen sese doğru dondugunde şok olmuştum. Jason çok feci bir şekilde yaralanmıştı. Ölümsüz dü ama yara alabilirdi. Ve bu yaralar öyle bilindik kolay yaralar degildide. Onu öyle görünce bian yok olmak istedim. Ve göz yaslarima hakim olamadım. Koşarak yanına gittim. "Ne oldu ?" diye sormaya kalmadan o hemen anlatmaya başladı. Heralde yine dusuncelerimi okumustu. "Arabadan inip ormanın derinliklerine doğru gittim. "dediğinde ellerini sıkıca tuttum. O da benim ellerimi tuttu ve anlatmaya devam etti. "Bir grup vampir kışlık yiyecek toplar gibi hayvanların kanlarını kocaman bir depoya gotutuyorlardi. Bende daha iyi bilgi almak için biraz daha yaklaşım. Ama beni çocukluktan beri nefret eden biri gördü. KATRINE. Benim ailemden aldigim sevgiyi o çocukken alamadığı için herzaman beni suçladı. Ve hala daha benden oldururcesiye nefret eder" dedi. Hemen sözünü keserek "Sen napabilirdinki onun ailesi onu sevmiyorsa? "dedim kararlı bir şekilde. O da aynı kararlikla "Tamam haklısın ama annemiz onu seviyordu ama o annemize karşılık vermiyordu. Babam ise pek fazla ilgilenmezdi" dedim "Bir dakika ne yani senden çocukluktan beri nefret eden kişi senin kardesinmi?" diye sordum şaşkın bir ifadeyle. "Üvey kardeşim"dedi. "Peki benim bundan niye şimdi haberim oluyor? " dedim sinirlenerek. "Çünkü herseyi senin yaşayarak, öğrenerek daha kalıcı olmasını sağlayarak bilmeni istiyor olamazmiyim? "dedi. "Ne alaka ?"diye sordum merak edercesine. "Zamanla"dedi gecistirircisine. "Tamam" dedim bende olacakları dört gözle beklercesine. Bu konuyuda hallettikten sonra Jason kaldığı yerden devam etti. "Iste sonra beni gören Katrine hemen dibimde bitivererek "Ooo benim sevgili hain üvey kardeşimde burdaymis" dedi alay edercesine. " Burda ne oluyor böyle? "diye sorduğumda ise" Sadece insanciklar son bulacak " dedi berbat bir ses tonuyla. Dusuncerini okuduğumda sadece gördüğüm sey karanlıktan ibaretti. Ona bu kotu fikrinden uzaklastirmak icin yardım etmek istedim. Ama beni terslemekten başka bir şey yapmadı. Hatta iyice ileri gitti ailemiz hakkında yalan yanlış şeyler söylemeye başladı. Daha fazla dayanamadım ve boğazına yapmıştım. Kafasını koparmaya çalıştım. Ama yanındaki adamları beni tuttu ve dövmeye başladılar. Yara almadım diye düşündüm ama kullandıkları bir zehir vardı. Bu gormedigim bir zehir turuydu"dedi Jason. "Etkisi seni bile böyle yaptıysa insanları ne hale getirir?" dedim tedirgin bir şekilde. "Merek etme bu olmayacak buna asla ixin vermem." dedi sesi beni rahatlayircasina.Birlikte buldugum kulubeye gidip yaralarını iyileştirmeye çalıştım. Bu gördüklerim hayal olmayacak sevgili Lacy. SEN BENIMSIN , VE DAIMADA BENIM OLACAKSIN"...

ACI KAN  (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin