Jason abisi hakkında bana soylemedigi birseyler olduğunu artık anlamışım. Ama ona her sorduğumda birsey yok diyip gecistiriyordu. Ama eminim bununda zamanı gelicek ve herseyi ogrenecektim. Bu düşüncelerle dönüp duruyordu kafam. Okulun bitmesine artık az bir zaman kalmıştı. Ve sınavlarda yavaş yavaş bitiyordu. Bu aslında dusunuldugu zaman çok güzel bir şeydi. Ama bir taraftan da bizim açımızdan kötüydü. Çünkü okula gittiğimiz zaman en az bir yarım saat falan Jasonla ormana gidip avlanirdik. Simdi ise okullar tatil edilince çok daha fazla zorlanacaktik. Ama yinede Jason bir yolunu bulup beni ormana gotururdu. Yani buna eminim diyebilirim. Yani demem lazım. Kahvaltı yapmış gibi gorunmekten kurtulmak için hemen çantami sırtıma attım ve servisin beni alacağı yere doğru yürümeye başladım. Biraz yurudukten sonra servis geldi ve arabaya hemen atladım. Servise bindigimde yogun kan kokusu beni gerçekten fena halde aciktiriyordu. Ama birde tarifsiz bir koku vardı. Böyle kan kokusu değilde vampir kokusu ama gizlenmiş bir vampir kokusuydu. Arkalara doğru ilerledigimde o kokunun biraz daha yogunlastigini farkettim. Hiç bir şey olmamış gibi davranarak arka koltuklardan birine oturdum. Yanımda oturan garip tipli ve buralarda hiç gormedigim iki kişi oturuyordu. Birinin saçları kumral yana yatirilmisti açık kahverengi gözleri ve bembeyaz bir teni vardı. Diğerinin ise siyah gözleri,siyah saçları ve onunda bembeyaz teni vardı. Heralde benim onlara baktığımı anlamislarki benden biraz uzağa doğru gittiler. Hemen bende onlardan biraz uzaklastim ve kulakligimi taktım başımı servisin camina yaslayarak sevgilimi düşünmeye başladım. "Sanki ben onlara bakacaktim da benim sizden daha yakışıklı bir aşkım var."dedim içimden. Daha sonra bu dusuncemden sonra kendi kendime gülmeye başladım. Ama gerçekten onların çok garip bir şeyler olduğu konusunda biraz şüphelerim vardi. Ama suan onların niye bu kadar tuhaf olduklarını düşünmeyi hiçte istemiyordum. O yüzden tekrardan aşkımı düşünmeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAN (DÜZENLEMEDE)
VampireHayatta herşey kolaymı??? Ya da belki benim açımdan kolaydı. Ben bir vampirim. Ama sadece vermiş olduğum savaş; hayat mücadelesi. Korkunç bir şaka olmalıydı heralde tekrardan dünyaya gelmem. Ben Lacy. Acımasız kaderimin bana oynadığı oyunlarla mük...