WALCON 'UN SONU

31 5 3
                                    

Evet herşey ortaya çıkmıştı. Jason sonunda herşeyi öğrenmişti. Fakat hala daha benim aklımı kurcalayan şeyler vardı. Neden birden bire Jason herşeyi unutmuştu. Ben halen bu işin içinde Walcon un olduğunu düşünüyordum.
Yani bu unutma olayı bana çok garip geliyordu. Ayrıca Zackte de aynı durum vardı ve diğer adamlarındada.
Jason ne yapacağını aklımın ucundan bile geçirmek istemiyordum çünkü bu olanlar artık hadini aşmıştı ve büyük bir kaosa neden olacaktı. "Walcon tüm vampirlerin beynini yıkamıştı ve olanlar normalmiş gibi devam edecekti ve Walcon istediğini elde edebilecekti. İlk başta beni yok edecekti ve sonrasında Mastik adasındaki Selly denen kadınla tüm dünya vampirlik konsolusundakilerle bir ordu yaratacaktı. Ve tabi sonunda dünyanın hakimiyetini ellerine alacaklardı." Bize gelen mektupta yazanlar bunlardı. Kimin gönderdiğini bilmiyorduk. Jason da zaten bununla sonra ilgileneceğini söyledi. İlk başta abisinin işini bitireceğini söyledi. Ben evin içinde bir o tarafa bir bu tarafa dolanırken aniden elimde olan telefon çalınca hemen arayan kişiye baktım. Arayan Zack'ti.
"Alo. Lacy ben Jason. Evin kapısını kilitle ve beni bekle, ışıkların açık olmaması gerekiyo. Kapı çalınca sakın açma sadece beni bekle!"dedi ve ben cevap veremeden kapattı telefonu. Korkmaya başlamıştım ama Jason öyle yapmamı istiyorsa elbet vardır bi bildiği diye düşünerek hemen gidip ışıkları kapattım. Telefonumun fenerini açıp yavaşta koltuğa oturdum ve Jasonı beklemeye başladım. Şaşırdığım nokta ise Jasonın neden Zack in telefonundan beni aradığıydı. Burda unutmadığına emindim telefonunu çünkü çıkarken sana haber vericem demişti telefonunu sallayarak. Belkide arabada unutmuştur dedim ve sessizce Jasonu beklemeye başladım.

****O sırada Jason*****
Lacy'e haber vermem beni rahatlatmıştı. Her ne kadar onun cevap vermesine izin vermesemde telefonda kesik kesik aldığı nefesini duyabiliyordum. Ve bu bana onun olduğunu kanıtını veriyordu. Abimi konseyden çıkarken bulmuştum. İlk başta ona normalmiş gibi davranmıştım sanki hiçbirşey olmamış gibi. Sonra onunla birlikte evine yol aldık. Zaten her türlü Zack ve diğerleri herhangi bir durum karşısında yardım için beni takip ediyordu. Herşey planlanmıştı. Sadece bu planı uygulamak kalmıştı geriye. Ve tabiki plan istenildiği gibi uygulanmıştı . Abimle karşılıklı bi on beş dakika konuştuktan sonra getirmiş olduğum işkence aletlerini hazırladım. Bu aletler abimin Lacy üzerinde denemiş olduğu aletlerdi. Ne kadar dayanıklı olduğunu ölçmüştüm abimin bi nevi. Fakat o kadar da iyi çıkmamıştı benim cesur abim. Sert darbeler almıştı fakat bir vampir bu kadar güçsüz olmamalıydı. Fakat abim de eksik olan şey inanma gücüydü. Lacy hertürlü bana inanmıştı ve o şekilde işkencelere karşı dayanıklı olmuştu. Acılar o küçük bedenine işliyordu ama o benim varlığıma inandığı için kazanmıştı. Ve başarılıda olmuştu. Abimi o işkencelerden sonra konseye götürdüm ve orada herşeyi açığa kavuşturmasını istedim. Zorda olsa konsey müdürleri kabul etti. Ve abim sonsuz olarak Mastik adasında çalışacaktı. O adaya ceza alarak giden vampirlerin güçleri alınıyor ve orada bir köle gibi çalıştırılıyordu. Bunu biliyordum ve ayrıca abimin bunu hakkettiğini kabul ediyordum. Sonsuza kadar yada farklı bir değişle abimin ömrünün yettiği kadar orada köle olarak çalıştırılacaktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI KAN  (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin