Dün gece beş film izlemiştik. İlk başta iki tane komedi daha sonra iki tane romantik film ,fakat Jason yüzünden son olarakta bir tane korku filmi izlemiştik.(KORKU KAPANI) Aslında o kadar korkunç değildi ama yinede gecenin üçünde izlenince baya bi etkili oluyordu. Ben her korku sahnesinde bas bas bağırıp Jasonın kolunu sıkarken o ise katıla katıla gülüp durmuştu. Ama napim ya korkunçtu işte. Şuan Jasonla birlikte üniversiteye gidiyoruz. Bu kadar erken başlamamız beni şaşırtmıştı doğrusu. Jasona sorduğumda kalabalık içinde olmamızın daha güvende olacağını söylemişti. Hala daha tehlike altında olmamız gerçekten kötü bir durumdu. Hem insan olmam hemde Walcon un bize olan nefreti her şeyi berbat bir duruma sürüklüyordu. Walconın yapamayacağı hiçbirşey yoktu. Bunu tecrübelerime dayanarak söylüyordum. "Hey! Selam Lacy"diyen Zacki görünce şaşırmıştım. Oda bizimle aynı üniversiteye geliyordu anlaşılan. Bunda Jasonın bir parmağı olduğunu düşünüyordum. Ve çok geçmeden haklı olduğumu da gördüm. "Zack de bizimle aynı üniversiteye geliyor Lacy. Benim olmadığım günler sana göz kulak olacak kişi olaraktan"dedi elini Zack in omzuna koyup sıkarken. Tamam anlamında başımı sallayıp "Selam Zack"dedim. Jason bana sarıldı ve dersliğe girdik. Hayalim psikolog olmaktı. Ve bunu Jasonda bildiği için kaydımı psikilog üzerine yapmıştı.
*************
Okul çıkışı Jasonla birlikte sinemaya gidecektik fakat Zack bir konsey olduğunu söyleyince başka zamana erteledik. Konseye benimde gelmeme izin vermişti Jason. Her ne kadar vampir olmasamda. "Güzelim! Benim siyah gömleğim nerde?"diye bağırdı bu sefer Jason. "Sence nerde olabilir aşkım?"diye alayla sordum tek kaşımı kaldırarak.Jasonda bana alayla baktı ve " Tamam biliyorum giysi dolabında fakat talan ettim dolabı ama nedense o siyah göleğim yoktu"dediğimde gözlerim fal taşı gibi açıldı. "Ne!"diye bağırarak odasına koştum Jasonın. Ve odaya girdiğimde korktuğum başıma geldi. Sadece dolabı olsa neyse ama oda savaş alanına dönmüştü. "Jason sadece bir gömlek için bu odanın böyle olması sence adil mi?"diye sordum merak edercesine. "Bu gömlek önemli Lacy. Basit bir gömlek olsaydı bulamadığımda başka bir şey giyebilirdim"diye açıklama yapınca bunun neden önemli olduğunu hala daha anlamamıştım. Sorarcasına ona bakınca tekrar açıklama yaptı Jason." Bu gömleğin üzerinde bizim vampirlerin bir sembolü var.(LUCASS'ların sembolü) Ve her komisyonda bu gömlek giyinmeli. Aksi taktirde komisyona katılamam. Ve bu sadece bir komisyonla bitmeyebilir"dediğinde "Nasıl yani?"diye sordum bu sefer."Yani komisyonda yapılan oylamayla atılırım. Ve bağımsız kalırım. Bu durum da bize saldıran veya farklı bir değişle düşman vampirler için bir tür prim olur. Bundan dolayı bu gömlek önemli"dedi. Jason anlatırken bende bu çok önemli gömleği aramıştım. Neyseki çok geçmeden bulmuştum. Jason hemen gömleği aldı ve giyinmek için üzerindeki kazağı çıkaracakken ben çığlığı basmıştım. "Ya Jason napıyosun!" "Ee nevar be güzelim. Zaten her türlü görücen"diye alayla konuşunca şaşkınlığım iyice artmıştı. Onunla laf dalaşına daha fazla girmemek için gözlerimi devirdim ve ardımdan kapıyı kapatıp çıktım. Beyaz, uzun,balık model elbisemi giyindikten sonra dalgalı saçlarımı düzelttim. Kırmızı rujumu sürdükten sonra hafif koyu bir makyaj yaptım gözlerime daha sonra da küçük ama güzel duran top siyah küpelerimi taktı . Kolye takmamıştım çünkü elbisem yeteri kadar hareketliydi. Parfümüde sıktıktan sonra üzerime siyah deri ceketimi giyindim.Son olarak da siyah platformlu ayakkabılarımı giyinerek boy aynasından kendime baktım. Güzel olmuştum. Yaşıma göre kadınsı duruyordum fakat Jasonın yanında ve bir konseyde ancak böyle durmam daha mantıklı geliyordu bana. Daha fazla oyalanmadan ardımdan kapıyı kapadıp aşağı indim. Jason da kapıyı açıyordu bana doğru dönünce yüzündeki ifade beni beğendiğini gösteriyordu ve sözleriylede bunu desteklemişti. "Çok güzel olmuşsun. Orada baya zorlanacağım ve eminim beni baya kıskanacaklar. Senin gibi bir bayanı yanımda taşıdığım için"dedi dudağıma hafif bir öpücük kondurup geri çekilirken. Bu sözlerine kıkırdamıştım. Jasona baktığımda mat siyahlar içindeydi. Gömleğini tamamlayacak nitelikteydi. Çok asil ve karizma duruyordu. Bian gerçekten kendimi şanslı hissetmiştim. Bembeyaz teni ,kırmızı o kıskanılacak dolgun dudakları ve keskin can alıcı siyah fakat en sevdiğim olan kırmızı gözleriyle adeta bir yapıttı. Araba bindiğimizde kemerimi bağladım ve güzel geçmesini umut ettiğim konseye gitmeye başladık. Umarım güzel geçerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAN (DÜZENLEMEDE)
VampireHayatta herşey kolaymı??? Ya da belki benim açımdan kolaydı. Ben bir vampirim. Ama sadece vermiş olduğum savaş; hayat mücadelesi. Korkunç bir şaka olmalıydı heralde tekrardan dünyaya gelmem. Ben Lacy. Acımasız kaderimin bana oynadığı oyunlarla mük...