*Pár órával később*
-Nos anya,készen vagy?
-Igen,készen vagyok kicsim. Indulhatunk?
-Aham.*Oda értünk*
-Szóval így néz ki belűről..hmm..szép!
-tudom,tudom. Nos menj itt jobbra és ott lesznek az ülő helyek,és le tudsz ülni ahova szeretnél.Én pedig addig bementem az öltözőben ahol már ott volt egy pár csapattársam. Gyorsan át öltöztem edzős ruhába, és mentem is ki ahol már ott volt az edzőnk is.
-Scarlett!
Szólított meg az edzőm
-Igen?
-látom anyukád itt van, hogy hogy?
-Igen itt van az anyukám de honnan ismeri?
-Nos régebben egy középiskolába jártunk..a régi szép idők..
-Ó,értem.*Elkezdődött az edzés*
Az edző csak egyre mondja mit csináljunk,még ő anyummal beszélget.
Mondjuk meg is értem, egy középsuliba jártak és azóta kitudja mikor találkoztak már.
Biztos vagyok benne hogy anyum mesél neki arról is hogy mennyire imádom a focit, és hogy focista legyek.-Oké,oké gyerekek,szép volt! Mára vége az edzésnek irány az öltöző!
Gyorsan át öltöztem,mivel nem felejtettem el hogy ma beszélek az edzővel hogy,hogy lesznek tovább a dolgok.
Gyorsan át öltöztem és siettem az edzőhöz,anyummal pedig azt beszéltük hogy meg vár kint.-Ó,Scarlett itt is vagy. Gyere csak be.
-Nos Scarlett, hogy látod a dolgokat? Szerinted hogy ment?
-Hát, szerintem a mai edzésen egészen jól teljesítettem.
-Nekem is ez a véleményem e felől.Mondja büszkén az edzőm.
-Szóval Scarlett,szeretnél igazolni?
Majd vettem egy mély levegőt és kimondtam azt a bizonyos szót.
-Igen!
--------------------------------------
Sziasztook.
Tehat itt lenne a 4.resz igy hajnali 3-kor de semmi baaj.
Mivel friss a tortenet ezert megeshet h talaltok bennd helyesirasi hibat,ezert elnezest kerek faradt vagyok mar:)
Elore is boldog uj evet kivanok mindenkinek!
Jo szorakozast!
YOU ARE READING
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3