VII.rész

433 9 0
                                    

-Anyáám, sikerült sikerült!

ugrándozom örömömbe mikor ki értem.

-muszáj felhívnom anyumat és el mesélni neki ezt.
-Szia anyaaa! Kepzeld sikerült! Megyek már a mai edzésree!
-Nem mondod? Komolyan? Büszke vagyok rád!
-Köszönöm anya.
-Mindjárt el újságolom ezt apádnak is. Te pedig menj haza,és pihenj egy kicsit edzésig.
-Rendben anya.

Elmentem a buszmegállóba,és vártam a buszt és közben a telefonomat nyomkodtam.

-Hív apu!
-Szia apuu.
-Szia kicsim, hallottam a hírt iszonyatosan büszke vagyok rád! Tudtam hogy sikerülni fog!
-Köszönöm apa.

Közben a buszom is megérkezett így felszálltam rá.

*Haza értem*

-Otthon édes otthon.
-Elsem hiszem hogy sikerült.

Miután nagynehezen bevettem az agyamba azt hogy sikerült,és megcsináltam azután ettem egy pár szem gyümölcsöt és közben hallgattam egy kis zenét.

-Milyen érdekes már hogy fiúkkal vagyunk össze vonva. Ez olyan durva,egyre jobban várom az edzést.
-Remélem sikerült barátokat szereznem a lányok és a fiúk közül is.

14:00 volt mikor anyum hazaért a munkából,én pedig azon gyomban felmentem a szobámba össze pakolni a holmijaimat.

Utánna pedig siettem le a buszmegállóba.
Alig telt el fél másodperc már itt is volt a buszom.

Felszáltam rá és elég sok ember volt rajta. Volt egy nagyon helyes fiú is. Nem tudtam a nevét,de egyből kiszúrtam hogy Barcelonas edzőtáskája van.

-Najó,azt ne mond hogy ő a fiúk közül az egyik? Iszonyatosan helyees.

Olvadtam el ahogy megláttam.

*Oda értem*

Nagynehezen betaláltam az öltözőbe,és mikor beléptem mindenkinek tátva maradt a szája. Mint akik még nem láttak embert.

-Najó. Téged ismerlek,te egy nagyon híres és jó focista vagy! Hozzánk fogsz járni?
Kérdezték egyre.
-I-igen a nevem Scarlett, örülök a találkozásnak!

Gyorsan át vettem az edzős ruhámat,és a lányok már mutatták a pálya felé az utat.
Ott volt már néhány fiú akik melegítettek be. De sehol sem láttam azt a fiút akit a buszon láttam.
-A fenébe.
Szomorodtam el egy kicsit.

Aztán felnéztem és már ott is volt a szemem előtt,és csak annyit láttam hogy mutogat rám egyre.

-Hé Gavi! Ne mutogasss már szegény lányra. Még csak új,szálj le róla!

-Jajj,ne haragudj hogy ilyen illetlen vagyok. Nem is mutatkoztam be.
-a nevem Layla!
-Semmi gond az én nevem Scarlett.

----------------------------------
Sziasztok (megintxd)
Szoval ki teremtettem nektek a 7.reszt.
En eskuszom nem tudom elhinni h vegre ra tertunk reszben a tortenet lenyegere, mert ez valami katasztrofalis h meg csak most tertem arra h ertitek. De legalabb eljutottam idaigxd
Jo szorakozast!

Szerelembe esve [Befejezett]Where stories live. Discover now