XX.rész

155 6 0
                                    

Reggel 7:00 volt amikor felébredtem,Gavinak ma délután 16:00kor lesz meccse,nem akartam nagyon tovább lábatlankodni nála,ezért elkészültem és írtam neki egy darab cetlire egy levelet.

Szia Gavi,ha keresnél csak mondom hogy haza mentem. Nem akartam lábatlankodni,meg aztán délután úgy is megyek a meccsedre,addig meg még majd beszélünk. Pusziii
Scarlett

Szóval gyorsan haza sétáltam, várhatóan senki nem volt otthon. Mint mindig van nálam lakás kulcs, hiszen sosem lehet tudni mikor kell,pláne az ilyen helyzetekre..
Szóval bejutottam a házba,és csináltam magamnak reggelit, közben pedig az interneten vettem magamnak jegyet a mai meccsre.
Nem ültem valami hű de különleges helyre,nem is akartam. Sokan nem tudják hogy mi együtt vagyunk,és ez így jobb is mindkettőnk számára. Egyikünknek sem hiányzik hogy a nyakunkban lógjonak az emberek emiatt.
Reggelizés után pedig felmentem a szobámba és választottam magamnak valami ruhát a meccsre.
Igazából egy kék baggy jeansra és egy fekete cropp toppra esett a választásom.
Gyorsan hajat mostam,majd megszárítottam és dobtam magamra egy kis sminket,utánna pedig ki vasaltam a hajam.
Vittem magammal egy kis táskát is amibe el tudtam rakni a cuccaim.
Telefon,pénztárca stb..
Arra gondoltam hogy fel veszem a lábamra a fehér Nike Air forcem,ami tökre passzol a ruhámhoz.
Hosszú készülés után be zártam magam után az ajtót,és elindultam gyalog a Stadion felé. Mint szokásosan ilyenkor rengeteg ember van,és hosszú dugók vannak. Szerencsére én hamar elindultam és elég gyorsan betudtam jutni a stadionba. Nem nagy újdonság volt, hiszen általában nekem is itt szoktak lenni meccseim.
Mivel még volt egy csomó időm így elmentem még mosdózni,és vettem a büfében magamnak inni valót.
Mivel a büfénél iszonyatos sor volt,ezért mire sorba jutottam akkorra már kezdődött is a meccs. Gyorsan befoglaltam a helyem,és figyeltem ahogy Gaviék jönnek fel a pályára.


--------------------------------------------
Sziasztook
Szoval ittlenne a kovetkezo resz tobb mint egy het utan kb.
Bocsanat,de keves idom van mostansag,de szerencsere itt a nyar mindjart,igerem felturbozom magam a konyvel mostmar <3
Jo olvasast!

Szerelembe esve [Befejezett]Where stories live. Discover now