Szóval elkezdődött a mérkőzés 1.félideje,egyébként elfelejtettem mondani, hogy a Girona ellen játszanak a fiúk.
Az első félidő eléggé izgalmas volt,gólt is lőttek a fiúk,Gavi volt büszke voltam rá nagyon.
Ezen kívül az első félidőben nem történt más,bár én így is nagyon élveztem.
A szünetben elmentem mosdózni,a mosdók dugig voltak,szóval volt egy fél év mire sorra kerültem.
Szerencsére gyorsan elvégeztem a dolgom kezet mostam és mire be értem kezdődött a 2.félidő,micsoda szerencse, megint éppen be értem.
A második félidőben Gavi lőtt még egy gólt,tehát duplázott, így már 2-0ra vezettek.
A 70.ik percnél járhattak amikor Pedri fejelt egy gólt, ennek köszönhetően 3-0 lett már.
Ezen kívül semmi nem történt már a hátralévő 20 percben,volt pár helyzete még a Gironanak de vagy félre lőtték vagy a kapus ki védte.
Szerintem izgalmas kis meccs volt,élveztem nagyon, és Gavira is büszke vagyok, nagyot ment ma az tuti.
Csináltam még pár képet a stadionról,úgy csinálok mintha nem mindennap oda járnék és nem látnám mindennap,de legalább van egy normális képem a stadionról.
Gavit nem vártam meg,úgy is még van egy csomó dolga,na meg aztán az interjúk is még vannak, egyáltalán nincs kedvem végig hallgatni azokat,meg hát ugyebár csak "barátok" vagyunk, tehát semmi keresni valóm ott mint egy "barát."
Szóval ezért elmentem valamerre sétálni,és mivel szép idő volt arra gondoltam megnézem valahol a naplementét,közben írtam Gavinak azért hogy ha felszabadul akkor csatlakozhatna,és megnéznénk együtt a naplementét.
Szerencsére gyorsan felszabadult,és hamar ide ért. Mindketten nagyon élveztük,főleg hogy imádjuk nézni a naplementéket,elvégre azokat ki nem imádja?
Legfőképpen azért szeretem a naplementéket,mert ez arra emlékeztet amikor Gavival először randiztam,hiszen akkor is naplementét néztünk,de amúgy magában is imádom a naplementéket.------------------------------------
Sziasztook
Itt lenne egy ujabb resz,es mivel mostansag keves resz volt ezert arra gondoltam hogy megerdemlitek hogy ma is rakjak ki.
Viszont ez nem akarmilyen resz volt,az utolso resz is egyben:(
Oszinten, kifogytam az otletekbol, volt egy ido amikor rengeteg otletem volt,de akkor nem volt idom resszel jonni nektek,es aztan ezek az otletek ugy ki pattantak a fejembol. Es valljuk be sok resznek ertelme sem volt,ez azert volt mert nem volt otletem, viszont kellett az hogy tudjatok h mivan velem vagy stb.
Roviden ennyi,sajnalom h be kell fejeznem ezt a konyvet,de a jovoben szeretnek nektek jonni meg konyvekkel.
Remelem mindenkinek azert tetszett ez a konyv,vigyazzatok magatokra,puszii.❤️
YOU ARE READING
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3