-Oké,oké. Üdvözölök mindenkit a mai edzésen!
-Biztos vagyok benne hogy észrevettétek hogy 1 emberrel többen lettetek.
-Üdvözöljétek Scarlettet,ő mostantól a lány csapatot fogja erősíteni!
-Oké. Mindenki kezdjen el körbe futni és mikor megszólal a sípszó, oda mentek ahhoz az emberhez aki a legközelebb lesz hozzátok. Nem szeretnék hely csereberét és hisztit hogy ki kivel lesz!
-Hajrá!10 hosszú kör futás után megszólalt a síp szó. Ekkor mindenki megállt,én azt figyeltem hogy ki lehet hozzám a legközelebb.
És amikor észrevettem hogy az a srác volt legközelebb akit láttam a buszon akkor nagyon megörültem. Oda akartam menni hozzá,de ő akkor ide jött már hozzám.
-Oké, koncentrálj Scarlett!
Mondom magamban.
-Sziaa
-Halii
-Tee vagy az új lány? Igaz?
-Igeeen,én vagyook.
-Üdv itt. Az én nevem Gavi!
-Nekem Scarlett,bár ezt gondolom tudod már szóvaaal igen.
-Azthiszem láttalak téged már a buszon.
-Igeen,van rá esély.
-Najó. Oké. Mutasd mit tudsz! Lányoké az elsőbbség!
-Kösz.
Azzal megmutattam mit tudok,és Gavinak csak tátva maradt a szája.-Nos?
-Ez nagyon klassz! Nem gondoltam volna hogy lányok is tudnak ilyen jól fociznii.
-Hát látod.
-Oké,okéVette vissza a labdát.
-Próbáld el venni tőlem a labdát,lássuk ez hogy megy.
-Értettem.Pár másodpercig tudta birtokolni Gavi a labdát csak,mert elvettem tőle.
-Nem vagy semmii.
-Tudom ám.Hajtottam le a fejemet mert tudtam hogy el fogok pirúlni.
-Ne haajtsd le a fejeed.
Mondja a nevetve
Aztán felnéztem rá és én is elkezdtem nevetni.
-Oké,oké. A mai edzés ennyi volt köszönöm hogy eljöttetek, irány az öltöző!
-Jó volt veled ma.Mondja Gavi.
-Köszi,nekem is jó volt veled.
----------------------------------
Sziasztook itt vagyok a 8.resszel.
Szoval oszinten nekem tetszik ez a resz es eddig ez tetszik a legjobban.
Ejszaka lehet kirakok meg egy reszt maajd❤️
YOU ARE READING
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3