XVII.rész

185 6 2
                                    

*Edzés után*

Az öltözőben azt beszéltem a lányokkal,hogy majd kint megbeszéljük ezt az egésszet,én hamar kész lettem, szóval egyből ki is mentem, szerencsére rájuk sem kellett sokat várnom, pár perc alatt kész voltak.

-akkor megbeszéljük?
Kérdezik egyszerre.
-Felőlem.

Szerencsére ezt az egészet gyorsan megtudtuk beszélni,és végre már nem volt az hogy utáltuk egymást.

Ezután át küldtem Gavinak annak a rajongónak a számát hogy fel tudja hívni.
Közben pedig gyalogoltam haza,olyan jó idő volt,a szél is lengedezett kicsit, szinte tökéletes volt.

Ezután megcsörrent a telefonom. Gavi volt, gyorsan fel vettem.
-Halihóó
Köszönök bele a telefonba.
-Halii,na mizu?
-Semmi,semmi épp hazafelé tartok. Veled?
-Semmi sok, sikerült megbeszélni a lányokkal?
-Jajaa, végre.
-Örülök neki,mit szólnál ha el mennék érted,és át jönnél hozzánk? Senki sincs itthon.
-Át mennék én,de mivel senki sincs otthon,félek hogy rosszat akarsz csinálni.
-Hogy mi?
-Aha. Amúgy vicceltem,át megyek ha el jössz értem.
-Jójó,megyek. Merre vagy?
-Egyszerűbb lesz ha képben elküldöm inkább. 4 év alatt még most sem sikerült megjegyeznem ezeket.

Gyorsan elküldtem neki hogy hol vagyok,és 2 perc és itt volt értem.
Ezután elmentünk hozzájuk ahogy megbeszéltük,és rendeltünk pizzát közben pedig Netflixeztünk.


----------------------------------------
Sziasztook
Szoval itt lenne a kovetkezo resz megint, kicsit ertelmetlen lett,de remelem ettol fuggetlenul tetszik nektek^^
Valamikor hozom nektek a kovetkezo reszt, ahogy latom meg,nem tudom pontosan.
Kellemes unnepeket kivanok mindenkinek!^^
Puszi ❣️

Szerelembe esve [Befejezett]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora