Szóval oda értem sikeresen edzésre,Gavit nem vártam meg, gondoltam majd úgy is ide ér, vagy max késik.
Gyorsan át öltöztem edzésre és utánna rohantam be a pályára ahol láttam Laylat és Biankát.
Volt egy olyan sejtésem,hogy edzés közben tuti oda fog valamelyik jönni hozzám,vagy mindkettő.Időközben Gavi is megérkezett edzésre,sikeresen nem késett el,ami meglepő volt igazán számomra.
-Szép jó napot Pablo Gavi,maga ide ért?
-Hát látod.
-Azthittem már el késel...
-Én sohaa.
-Aha,aha megnézném.
Mondom neki nevetve-Tényleg,volt egy lány a buszon,valami titkos rajongód lehetett szerintem, de amúgy nagyon jó fej. Meg ígértem neki hogy mivel ismerlek ezért valamikor talizhat veled. Megadta a telószámját,edzés után át küldöm,hívd fel,lepd meg kicsit.
-Ugye nem mondtad el neki hogy együtt vagyunk??
-Nem, dehogy azt mondtam neki barátok vagyunk csak.
-Nem is vagy féltékeny hogy esetleg más lánnyal beszélgetnék, vagy telefonáltagnék?
-Én? Féltékeny? Dehogy,bízom benned.
-Jajj teee
Nyom egy puszit a homlokomra.Pár perccel később az edző is
megjelent,ami egy dolgot jelent. Az edzés kezdődik.-Sziasztok! Örülök hogy ennyien itt vagyunk a mai edzésen. Fiúk ne feledjétek, holnap kemény meccsünk lesz,nyernünk kell! Bízom bennetek!
A fiúk erre csak bólintottak,látván hogy tisztában vannak vele ha kikapnak holnap akkor az edzőnk elégge dühös lesz rájuk.
-A mai edzésen a labda kihozatalra gyúrunk kicsit,illetve edzés végén egy pár kapuralövést csinálunk. Irány bemelegíteni!
Melegítés közben Layla és Bianka oda jött hozzám
Vettem egy mély levegőt,és ezt mondtam:
-Mit szeretnétek?
-Beszélni,mondják egyszerre.
-Rendben legyen nem bánom,de ne most. Edzés után.---------------------------------
Szoval sziasztook
Elegge regen volt mar resz,ezert ugy gondoltam meg ajandekozlak titeket egy kis folytatassal.
Egyebkent elenezest szeretnek kerni,azert mert nem vol resz, de rengeteget kellett tanulnom es igy nem volt idom erre az egeszre.
Jo olvasast!❣️
YOU ARE READING
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3