Reggel mikor fel ébredtem 9 óra volt,de még így is úgy éreztem magam mint aki nem volt kipihenve. Rá néztem a telómra,és egy csomó értesítés volt. Gavi is írt még tegnap este, amire nem válaszoltam, mivel fáradt voltam. De neki írtam először vissza.
Gavi: Szia, nem tudom hogy alszol e már,de szeretnék veled beszélni.-Klassz. Ez is csak rosszat jelenthet.
Mondom magamban.Scarlett: Szia,aludtam már,de mond.
Ezután lezártam a telefonomat,és inkább fetrengtem tovább az ágyamba.
Őszintén semmihez nem volt kedvem ma,de sajnos muszáj edzésre mennem.-Najó,szedjük össze magunkat
Kelek ki az ágyból nagy lendülettel.
Mikor bementem a fürdőszobába és bele néztem a tükörbe,azthittem elájulok.
-Muszáj valami élő embert varázsolnom magamból.Gyorsan kifésültem a hajam és felkötöttem egy laza hajgumival,azzal a tudattal hogy majd később megcsinálom majd edzésre jobban.
Ezután lementem a konyhába és csináltam magamnak reggelit.
Gyorsan összedobtam magamnak egy kis reggelit és megettem,közben pedig azon gondolkodtam hogy Gavi miért szeretne velem beszélni annyira.-Bár nem írt még vissza,de örülnék neki ha hajlamos lenne vissza írni..
Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy a telefonom felvillant,Gavi írt.
Gavi: Szóval csak azt akartam mondani,hogy nem tudom mi bajod van, de örülnék ha legalább úgy tennél mintha együtt lennénk.
-Fantasztikus,már csak ez hiányzott..
Scarlett:Figyelj, sajnálom tényleg,nem így akartam szeretlek,de Bianka meg Layla annyira felhúzott,de nem tudom miért. Sajnálom..
Gavi: Te kis majoom. Szeretlek.
Scarlett: Szóval megbocsájtasz?
Gavi: most viccelsz? Persze
Scarlett:Ahj, istenem köszönöm. Tényleg sajnálom.
Gavi: Hagyd már,meg van bocsájtva na. Inkább azt áruld el nekem hogy ma jössz e edzésre?
Scarlett:Alap hogy megyek.Ezek után rá néztem az időre. 10 óra..Tyűha,sietnem kell ha nem akarok elkésni edzésről.. Hiszen 11-kor lesz.
Gyorsan felkonyoltam a hajam mint mindig és össze szedtem a cuccaim,és még a szobámat is kicsit kupi mentesítettem. Mire ezekkel kész lettem már ott volt az idő hogy amúgy el kellene indulom edzésre,ha nem akarok elkésni.
Gyorsan bezártam az ajtót,és a buszmegálló felé vettem az irányt. Szerencsére éppen elértem még. Mikor felértem a buszra,ott volt egy kedvesnek tűnő lány,aki eléggé szomorúnak tűnt ezért megkérdeztem tőle hogy mi a baja.-Sziooka. Mi a baj? Ha szabad kérdezni.
-Szio. Köszönöm hogy megkérdezed,ez nagyon jól tud esni, igazából van egy kedvenc focistám a Barcelonabol és úgy döntöttem hogy ma elmegyek az edzésére,de sehol sem látom a buszon.
-Erről jut eszembe..Pablo Gavi merre vagy?
Kérdezem magamtól.
-Gavinak hívják a kedvenc focistád?
-Igen..
-Ó,őt ismerem..Már majdnem kinyögtem hogy a barátnője vagyok,de el felejtettem hogy a barátok és a családtagokon kívül senki sem tudhatja hogy mi van Gavi és közöttem.
-Őt ismerem,egy nagyon jó barátom. Tuti ott lesz az edzésen ne aggódj. De ha szeretnéd megkérdeztem tőle.
-Tényleg megtennéd? Köszönöm.
-Ugyan,ez a legkevesebb amit tehetek.Scarlett:Pablo Gavi merre vagy?
Gavi: Bocsikaa, lekéstem a buszt..
Scarlett:Ki más lenne ha nem te? Na siess,be kell érned edzésre!
Gavi: tudom, tudom.-Ne aggódj, semmi baja,sőt edzésre is jön csak lekéste a buszt..
-Huh, örülök hogy nincs semmi baja.Egyébként hogy hívnak?
Kérdezi tőlem nagy vigyorral az arcán
-Scarlettnek,és téged?
-Az én nevem Mia...
-Örülök a talákozásnak Mia.
-Én is örülök Scarlett.Szerencsére az út gyorsan eltelt Miának hála. Tök jókat el beszélgettünk,és egy nagyon kedves lány szerintem.
--------------------------------------
Sziasztookk. Tehat itt lenne egy kovetkezo resz,igy 1 het utan kb.
Rettenetesen sajnalom h nincs resz,de rengeteg minden tortent velem a heten. Egy arant jo es rossz dolgok is.
Es nem beszelve arrol h valentin napkor bekoszontott nalam a szerelemxdd
Foleg igy 4 honap utanxd
Najo, igazabol orulok h tetszik valaki vegre,de viszont el kell fogadnom az ezzel jaro dolgokat. A szenvedest es a fajdalmat.
Es igazabol arra is gondoltam h lehet kicsit szunetelnek az irassal,de hirtelen annyi otletem van es kicsit nehez igy..
Es igazabol mostansag el kezdtem tervezgetni meg 2 konyvet is (termeszetesen ez a konyv utan fogom elkezdeni irni oket)
Nem szeretnek spoilerezni, mert meg en sem vagyok teljesen biztos h igy lesz.
Jo olvasast!❤️
YOU ARE READING
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3