-Hamarosan itt Gavi, és nagyon izgulok..najó,oké szedjük össze kicsit magunkat.
Majd bementem a fürőszobába és kicsit ki fésültem a hajam illetve tettem magamra egy kis szempillaspirált még.
-Oké,ez így tökéletes.
*Csengetnek*
-A fenébe,már itt is van.
Rohanok az ajtóhoz.
-Sziaa,gyere csak be.
-Sziaa.
-Egy pár pillanatot szeretnék kérni, gyorsan összepakolok a táskámba.
-Én ráérek.Mosolyog rám.
Amit viszonoztam én is egy apró mosollyal.-Oké,megvan minden mehetünk.
Nézek fel rá.
-Értettem.
Zárom be az ajtót.
-Viszont én itt lakok a közelbe így gyalog jöttem. Ugye nem baj?
-Dehogy baj! Ugyan már.
-Najó Scarlett. Mesélj még egy kicsit magadról,nem tudok még mindent rólad.
-Szóval 18 éves vagyok,de ezt lehet tudod már. De igazából kiskorom óta focizok és Ronaldo a példaképem. Egyke vagyok, nincsennek testvéreim. 4 éve élek itt Barcelonaban, eddig Kanadában éltem azon belül pedig Ottawa-ban éltem. Csodás egy hely volt,de sajnos el kellett költöznünk egyéb okok miatt. Kiskoromban volt egy kissebb sérülésem, igazából csak össze varták a lábam. Nem volt vészes egyátalán szerintem.
-Most te jössz.*Elmesélt mindent magáról.*
-Apropó, van egy testvérem akit Aurora-nak hívnak. Vele viszonylag jó a kapcsolatom,de szereti mindenbe bele ütni az orrát ezt pedig egyáltalán nem szeretem benne,tehát ne lepődj meg ha be nyit a szobámba.
-Értem.
-A szüleim ma dolgoznak és csak holnap jönnek haza a tesóm sem lesz otthon de barmelyik pillanatban haza érhet.
Amúgy ide értünk.
-AAA,milyen menőő..
-Gyere Be.
-Ez,ez egyszerűen csodálatos!
-Gyere megmutatom mi merre van.
Szóval ha belépünk egyből jobbról van a konyha,ami eléggé tágas tehát mindenki tökéletesen el tud helyezkedni ott.
Viszont ha beérünk a házba akkor előttünk van egy nappali egy nagy kanapéval és persze a tv-vel.
Balról a fürdőszoba és a wc. A fürdőszoba és a wc külön részben van,tehát ne ilyedj meg nem nyitna rád senki mert pont rá jött az hogy ő le akar zuhanyozni.
Fent az emeletre ha felmegyünk egymást mellett van a tesóm és az én szobám. Utánna pedig megint egy fürdőszoba és egy wc, persze külön szobában mint lent.Mindegyik szobánál van erkély,ahonnan csodálatos a kilátás,és anyuék szobája is itt van fent.
És van egy tágas udvarunk is, ahol van saját beépített medencénk is amit persze csak nyáron használunk. Illetve van egy focipályánk is,és van egy nagyon aranyos kutyánk is aki nem rég került be ebbe a családba.
-Tényleg?? Imádom a kutyákat! Mutiiiiii.
-Oké,oké gyereee.-Awww, istenemmmm hogy milyen aranyos.
Olvadok el.
-Hogy hívják?
-Mivel kislány ezért Bella.
-Milyen aranyoos.
-Oké,oké. Rendelek pizzát addig ismerkedj meg jobban Bellával aztán majd nézünk valamit,vagy beszélgetünk.
-Oké.*30 perccel később*
-Scarlett! Meg jött a pizza.
-Megyeek! Légy jó addig kis kutyus.Rohanok be Gavihoz a nappaliba.
-Mit csináljunk? Beszélgessünk vagy nézzünk valamit?
-beszélgessünk inkábbNézek Gavira.
-Rendben.
-Amúgy mostanság Layla olyan kedvtelen,tudod miért?
-Nem, miért tudnám? Azthittem legjobb barátok vagytok.
-Azok is vagyunk,de egyszerűen nem tudom az okát,de ha megkérdezem tereli a témát,de viszont fáj látnom ahogy szenved.
Egyszerűen arra jöttem rá hogy szüksége van egy olyan személyre akiben megbízhat.
-És veled mi lesz?
-Majd valami
-De most ez komoly? Legjobb barátok vagytok.
-Ez igaz.
-Figyelj,te vagy a legjobb barátja neked kell segítened rajta.
-Szerinted hogy segítsek rajta? Pláne ha nem mondja el a problémáját.
-Tudom hogy nehéz,de én itt vagyok és próbálok segíteni.Majd megcsókol.
---------------------------------
Sziasztook
Tehat itt lenne a 13. reesz.
Szoval mint kiderult covidos vagyok,igy nyilvan nem tudok menni iskolaba sem stb.🥲
Es hat megprobalok ez ido alatt kicsit aktivabb lenni,remelem sikerul is❤️
Jo olvasast mindenkinek!✨
ESTÁS LEYENDO
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3