Le mentem a konyhába elfogyasztani a reggelim amit anyum készített,közben végig azon agyalva hogy ma megyek először igazolni a Barcelonaba.
El tolom magam elől a reggelit és az asztalra vetem a fejem.-Létezik ilyen?
Kérdezgetem magamtól.
Najó,irány öltözni nehogy véletlen még a végén el késsek..
Felrohantam a szobámba és neki álltam keresni valami ruhát amit fel tudok venni.Eltelt egy kis időbe még megtaláltam magamnak a tetszőleges ruhát, öltözés közben lettem figyelmes hogy már 11:00 volt.
-Te jó ég,sietnem kell vagy különben nem érem el a buszt aztán nézhetek.
Gyorsan magamra dobtam egy kis alap sminket és összepakoltam mindent majd elindultam ki a házból a buszmegállóba.
-Huh,itt vagyok nem késtem el a buszt.
Pár perc várakozás után megjött a buszom és felszálltam rá.
11:50 volt mire oda értem, igazából délre voltam hívva de örüljünk hogy nem késtünk el és amúgy is nem fognak belehalni ha 10 perccel hamarabb megyek be.
Szóval bementem és egy eléggé nagy folyosó volt előttem,ahol gondolom én eléggé könnyen el lehetett tévedni amit egyenlőre még nem akartam. Így vártam a csodára átha valakinek eszébe jutok vagy valami.5 perc után jött elém a Barcelona edzője.
-Jó napot! Scarlett,igaz?
-Jó napot, igen Scarlett Kelly
-Üdvözöllek itt a Barcelonaban! Az én nevem Xavier Hernández!
-Én lennék az edző. Persze többen is vagyunk edzők,de én vezetem ezt az egészet. Gyere kövess engem!Majd bevezetett az irodájába, és rengeteg mindenről beszélt nekem.
-Viszont Scarlett,történt most egy kis kavarodás. A fiúknak az edzője el ment,és át vettem őket én. Ami azt jelenti hogy mostantól minden edzés olyan lesz hogy fiúk és lányok is ott lesznek.
-Óó,értem. Ez nagyon klassz.A kezembe nyomott néhány papírt amit ki kellett töltenem,illetve ide adta az egész heti edzés menetet is.
-Ma 15:00-kor lesz az edzés. Várunk sok szeretettel!
-Köszönöm,de kaphatnék valami térképet vagy valami? Nem szeretnék elveszni..
-Ó ne haragudj, persze minden új embernek szoktam adni. Teljesen ki ment a fejemből! Már is adom! Tessék.
-Köszönöm--------------------------------------
Sziasztook. Szoval itt van a 6.resz vegree. Szoval valamiert ugy erzem ebbe a reszben lesz egy helyesirasi hiba,ha talaltok benne kerlek jelezzetek es javitom.
Szoval arra gondoltam h leszek olyan kedves h most ejjel ki rakok meg egy reszt,es meg ma de elott vagy a delutan folyaman kirakok meg egyet.
Igy a mai napon 3 resszel fogok nektek kedveskedni.❤️
Jo szorakozast!
ESTÁS LEYENDO
Szerelembe esve [Befejezett]
RomanceA fő szereplőnk Scarlett,aki jelenleg Barcelonaban él,és minden álma hogy bekerülhessen a Barcelona foci csapatba is. Ha érdekel mik fognak történni,tarts velem!:3