110 ڤۆت و 200 کۆمێنت پارتی نوێ دادەنرێت .
___________________________
•بـە زمــانـی جــیۆن•
هەرایێکی زۆر دورست بوو کاتێکـ دادوەر وشەکانی وت و براوەکەی ڕاگەیاند بۆ ئەم کەیسە ، لاینگرەکانی دکتۆر پاڕکـ چەپلەیان لێ دا لەخۆشیا و هەڵستانەوە و لاینگەرکانی من....
ئەوان هەڵستا بە بەداخێکی زۆرەوە ، بەڵام من هیچ لەوانە گرنگ نەبوو لام بە هێندەی چاوە پڕ بێ هیوایەکەی تایهیۆنگـ!!!
هەستم کرد کە دڵم دەیەوێ لەشوێنی خۆی بێتە دەرەوە لەنێو ئەو هەرایە کە کەس ئاگای لە کەس نییە من و نەرمۆڵەکەم سەیری یەکمان دەکرد..چاوەکانی ئەو فرمێسکی بەخراپی لێ دەهاتە خوارەوە و هی من بەهێواشی و بەجەستێکی لەرزاو!
هەمووی خەتای من بوو!! بەڵێ من داوام لە پارێزەرەکەم کرد ئەو درۆیانە بکات..من لەدوای ئەو شەوی کە ماچی نەخۆشەکەم کرد من بیرم کردوە...
چی ئەگەر ئاشقی بم! چی ئەگەر ئاشقی تایهیۆنگ بم هەموومان باش دەزانین ئەو چەند ساڵێکیتر دەمرێ و من نامەوێ خۆشم بووێت دوایش لەدەستی بدەم ، کە ئێستا بیری لێ دەکەمەوە من ناخم دەسووتێ چی ئەگەر ئاشقی بم؟
بۆیە وا باشترم زانی تایهیۆنگ لەخۆم دوور بخەمەوە و بۆ ئەوەی چیتر پەیوەستی نەبم ، ئەو زۆر مەترسیدارە بۆ سەر دڵم
بەڵام کە ئێستا ئەو چاوانەی دەبینم من بەرگە ناگرم!! من پەشیمان بوومەوە هەرچیێک دەبێت با ببێت گرنگ ئەمڕۆیە بەیانیەکەی شتێکیترە
بەڵام پەشیمانی سودی چییە ئەوتا دادوەر بڕیاری دا و بچکۆڵەکەم دڵی شکا و بێ هیوای و بێ هێزی و غەم و هەمووی لەنێو چاوە بندقە جوانەکانی دیارە...
من لەم ساتە موعجیزێکم دەویست ، تەنها هەرشتێک ڕووبداتت ئەو بڕیارە پێچەوانە بکرێتەوە...
•بــەزمـانـی نـوسـەر•
دکتۆر جیۆن و کوڕە چاو بندقیەکە سەیری یەکیان دەکرد هەردووکیان بەچاوی تەڕ پڕ فرمسێک و خەم..!!
"بۆەستن ڕاستێک هەیە کە تائێستا کەس نایزانێ!!"
کاتێک دادوەر هەندێک لە پەڕاوەکانی خۆی کۆ کردەوە و ویستی هەڵستێ لەسەر کورسیکە دەنگێک بیسترا کە هەموو لاینەکانی ڕاکێشا بۆ لای خۆی
بۆ ئەم دەنگە جۆنگکوک و تایهیۆنگ و هەموو ئەوانەی ئەوێ بەدادوەرەوش ڕووی خۆیان سووڕاندەوە بۆ لای یاخوت سەیریان کرد! بەڵێ ئەو کەسە ویلیام بوو
YOU ARE READING
ئـایــدز || تـ.ك
Romance"مـن لـەگـەڵ غـەیـری تــۆ خـۆشـیەکـانـی دوونــیا بـۆمـن مـحُـرمـە" "مـن مـەحـاڵ دورســت دەکــەم خـۆشـەویــستم" "مـن لـەبـەر ئـەشـقەکـەی خـۆمـان وەهـم دەکــەم بـە واقـعی" ~ دکــتۆر جـیۆن ئاشـق دەبـێ بـەڵام ئــەشقـەکـەی وادەکـات مـەحـاڵ دورســت بـکا...