HIV •04•

1.1K 272 309
                                    

90 ڤۆت و 200 کۆمێنت پارتی نوێ دادەنرێت .

__________________

"ها دکتۆر مەبەست دەرزی گەورەترە بڕواتە نێو پێستم!؟ بێگومان هاوارێکی بەرزتر دەکەم"

تایهیۆنگی نەرمۆڵە بەشوێکی بێتاوان و بەترسێکی کیوت وشەکانی ڕووبەرووی دکتۆر جۆنگکوک کردوە کە رووخساری زۆر لێی نیزیک بوو و بەچاوە ڕەشەکانی بەقوڵی سەیری دەکرد..

بێگومان ئەو هیچ لە مەبەستە پیسەکەی جۆنگکوکی مێشک رۆشتوو بۆ هەسارەی نیپتۆن تێنەگەشت ، ئەو وایزانی باسی دەرزیێکی گەورە دەکات!!

و دکتۆر جیۆن سەری سووڕما و شۆک بوو لەبەر بێتاوانی ئەم کوڕە نەرمۆڵەیە لەکۆتایدا بینی کە کەسێک لەخۆی بێتاوانترە..!

چاوە بندقەیەکانی کوڕەکە پڕ ببوون لە ئاوی سووێر و لێوە سوورەکانی کەوان کردبوویەوە بەشوێکی کیوت..و جیۆن تەنها سەیری دەکرد بەبێ ئەوەی چاوەکانی بتوورکێنێ

زۆر رووخساریان لەیەک نیزیک بوو چونکە جۆنگکوک خۆی چەماندبوویەوە بۆ ئەوەی دەرزیەکە بۆ تای دانێ..بەڵام بیری چوو تەنانەت بۆچی لێرەیە

تایهیۆنگی نەرمۆڵە چاوە بێتاوانەکانی بەشوێکی کیوت زەق بوویەوە و سەری برد بۆ دواوە ئەوکاتەی دکتۆرە چاو ڕەشەکە بەشوێکی سەیری لێی نیزیک دەبوویەوە و سەیری لێوەکانی دەکرد...

"دکتۆر جیۆن...تۆ چیدەکەیت!؟ من شەرم دەکەم تکایە!"

ئەو هەوڵی دەدا ڕووی خۆی بسووڕێنتەوە لەکاتێدا وەکو گەمژێک خەندێکی شەرمنیش لەسەر لێویەتی ، واتا ئەوەی کە ڕوودەدات بەدڵیەتیش ھەھ..

و جیۆنیش لێی نیزیک دەبێتەوە....بەڵێ بەڵام لەناکاو تای بەشوێکی کیوت قیژاندی...و دکتۆر جیۆن لێی دوورکەوتەوە و جلەکانی خۆی بەشوێکی سارد ڕێک کردەوە

"ئاووچچ ئەوە دەرزیەکەت دانا!!!؟ چیی تۆ بۆیە وات دەکرد تا من ئاگام لەخۆم نەمێنێ و دەرزیەکەم بۆ دانێی"

ئەوکاتەی تای تێگەشت و بۆی ڕوون بوویەوە دکتۆر جیۆن خۆی نیزیک دەکردوە تا ئاگای لەخۆی نەمێنێ و دەرزیەکەی بۆ دانێ بەخەمباری و تورەیێکی کیوت ئەم وشانەی وت و ئەو دەستی خستۆتە سەر شوێنی دەرزیەکە بەکیوتی...

بێگومان ئەو خەمبارە!! دانی پێدا ئەنێ ئەو بێگومان دەیەوێ ماچێکی لەلایان دکتۆرێکی ئەوها قۆز دەستکەوێت و شەرمیش ناکات داوای بکات تەنها ماچێکە هەھ و گرنگیش نییە لەلای دکتۆر جیۆن چۆن بیر دەکاتەوە چونکە هەموو کەس ماچێکی دەوێ لەلایان دکتۆرێکی ئەوها کەشخە!!

ئـایــدز || تـ.كWhere stories live. Discover now