*15

247 58 2
                                    

" මේ jimin...මන් මේ නිකමට වගේ අහන්නේ.... මේ
.. ඇත්තටම අපි ගොඩක් ලගින් ඇසුරු කරද? . මට ඔයාව දැක්ක වෙලේ ඉඳන් අමුතු දෙයක් දැනෙනවා දැනෙනවා .ලාවට කිචිත් වගේ. "

මට හිනා ගිය.. මොඩයා අපි දෙන්නා ලවර්ස් ලා . මට එහෙම කියන්න ඕනි..ඒත් මං ඉවසනවා.

" ඔව් අපි කියාගන්න බැරි තරම් ලගින් හිටියේ "

" Best friends? "

" Maybe"

මිස්ටර් ජන්ග් පන්තියට එද්දී අපේ කතා බහ නැවතුනා. ඒත් මෙන්න දෙයියනේ වෙනදාට මූණවත් බලන්නේ නැති එක අද මිස්ටර් ජන්ග් එක්ක දත් 32 ම දාලා කටපුරා හිනා වෙනවා.

" Jimin..මන් ඔයාට කිව්වද මන්ද ජන්ග් තමයි මගේ තාත්තා "

" මොකට කියනවද මන් හොදට දන්නවා.."

දැන්නම් හොඳටම ෂුවර් කුක් ගේ මතකේ නෑ කියලා.

ඒත් මිස්ටර් ජන්ග් ගේ බැල්ලම එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ.

_
_
_

මං මගේ බ්ලාඞ් පැක් එකත් අරන් කුක් එක්ක කැන්ටිමට ආවා. අයි මන් දැන් මේක හන්ගන් බොන්නේ.

" ජිමීනා.. මට කියන්නකෝ අපි මීට් උනු විදිය මට ඔයාව ඉක්මනට මතක් කරගන්න ඕනි.."

" අහ්..මෙහෙම කියන්නම්.අපි මුලින් මීට් උනේ බස් එකේදි. පස්සේ කතා කරලා තමයි හිමීට හිමීට සෙට් උනේ..පස්සේ ..අහ් - අහ් !!!!!!!!!!!!!!!!!!"

එක පාරටම උණු දෙයක් ඇගදිගේ ගලද්දි මට කතාව නැවතිලා කෑ ගැහුනා. මං හැරිලා බලද්දි දැක්කෙ ඒ හන්.

"හිඟන්නා උබ හිතුවේ මූ නිසා බේරුණා කියලද? "

ඒත් එක්කම මන් බලද්දි දැක්කෙ jungkook ගේ කෑම ප්ලේට් ඇවිල්ලා පටාන් ගාල හන් ගේ මුනේ වදිනවා. ඒ පරත් එක්ක හන් පුටු දෙක තුනක් පෙරලන් වැටෙද්දි jungkook එයාගේ හොට් කරි එක හන්ගේ ඇස් වලට ගැහුවා.

" උබ ට එක පාරකුත් කිව්වා. ආයේ කියන්නේ නෑ jimin ගෙන් ඈත් වෙලා හිටපන් "

එක අනතුරු අගවීමකටත් වඩා අනක් කියලා මට හිතුනා . එය මාවත් ඇද වොෂ් රූම් එකට ඇවිත් එක එළියෙන් ලොක් කරා.

එයාගේ ඇස් වල කදුළු.

" අනේ කුක් ඇයි අඬන්නේ..? "

" ඔයාට ගොඩක් රිදුනද..."

මං උත්තර දෙන්න හැදුවත් එය මගේ කට වැහුවා.ඒ ගමන්ම එය මගේ ශර්ට් එක ගලවලා රතුවෙලා තියෙන මගේ බෙල්ල ඇල්ලුවා.

" අහ් .. ස්ස්.. අම් "

මොන් එකක් විදියට මට කෙඳිරි ගැවෙද්දි එය එතන තොල් තියලා ලේවකන්න ගත්තා. මොකක්ද මේ වෙන්නේ.. මන් නම් තනිකරම කොන්ෆියුස්ඩ් උන්ගා බුන්ගා.

" අම්ම්...අහ්..."

ඒ දේ නිසා මගේ කටින් කෙඳිරිලි දෙක තුනක් පිට උනා.

ටිකකින් නවත්තපු එය ඉක්මනින් මට ශර්ට් එක දිලා ඇතුලේ තිබ්බ වොෂ් රූම් එකකට රිංග ගත්තා.

වාව්..?

_______________________________________________

හන් ව මරමුද මොකෝ කියන්නේ..? 😋

Human kiss / vampire / jikook [ Complete ] Where stories live. Discover now