Ніч сповнена неминучості

595 27 3
                                    

Дикі на заході сонця хвилі б'ються об скелі, розбиваються на сотні бризок, залишаючи солоний присмак на потрісканих обвітрених губах. Під ногами вирує пінне море, за спиною місто, яке йому так і не вдалося полюбити, зголоднілий погляд спрямований тільки вперед до темної точки вдалині. Він підносить до очей бінокль, вдивляється в порятунок, який сам собі придумав, і заздрить хвилям-самовбивцям, що гинуть у спробі пробити високі білі стіни, за якими розкинувся рай. Вони кажуть, там пекло. Можливо, вони мають рацію, адже зазубрені кінчики стін, що підпирають небеса, як і колючий дріт, що обмотав ці самі кінчики, нагадуючи шматок так і не розплутаних, видертих у відчайдушному бажанні позбутися волосся, ніяк не обіцяють раю. Але що тому, хто знайшов своє реальне пекло, його подоба? Там точно рай, і він буде вперто продовжувати в це вірити, тому що його пекло за спиною, і він не залишив на його тілі вільне від опіків місце. Це його доза спокою, казка, яку він вигадав ще в дитинстві, і в яку тікає, залишаючись на самоті. Там, за стінами, живе страшний і злий Дракон, з пащі його валить пекельне полум'я, він охороняє скрині зі скарбами і топить кораблі, що заплутали в ночі. У дитинстві він уявляв себе лицарем і уявляв, як нападе на замок, а повалений дракон упаде до його ніг і оголосить його своїм правителем. Останні три роки він мріє просто опинитися там і сидіти під черевом Дракона, бути впевнений, що не знайдуть, не доберуться, не заберуть. Йому потрібна віра в те, що десь краще, не важливо, що він тягне в нове місце і себе, що справжній морок, що здавлює горло, причаївся в ньому самому, і примудряється бруднити чорним чистий і світлий Кале, що дихає в його спину і душить його самого. Нехай це так, нехай він поганий, не здатний цінувати те, що має, жадібно вдивляючись у далечінь, все, що прагне випробувати, перевірити, розчаруватися або знайти. За цими стінами точно безпечно, туди жодне зло не проповзе, і він не віритиме в те, що головне зло сидить за ними ж. Це його віддушина, місце порятунку, куточок спокою на чужій мертвій і скупій на ласку землі.

***

— Ополіскувач.

— Є.

— Жуйка.

— Є.

— Парфуми.

— Є.

— Іронічно, як викурив цигарку за дві хвилини, ти потім десять хвилин прибираєш її наслідки, — хохоче невисокий блондин, що притулився до ліхтарного стовпа, і дивиться на співрозмовника, який сидить на тротуарі.

МармарисWhere stories live. Discover now