Їхня сила в почутті, не в самих них

188 14 6
                                    

Ти поїдеш назавжди в блискучу країну, де сходить сонце і де зірки спустяться з неба, щоб привітати тебе з приїздом.

АП

Цієї ночі немає кінця, цю темряву не розвіє навіть вибух сонця, бо особисте сонце Хьонджина вже згасло. Від цього холоду не врятуватися, хоч десяток вогнищ розведи — не зігрітися, бо тепло Хьонджин відчував у очах, які ще закриті. Хьонджин ніби навіки заточений у непроникний крижаний кокон, зсередини забарвлений у колір, що знаменує найстрашніше, і боїться вилізти, бо зовні на нього може чекати новина, після якої він не оговтається.

Хьонджин спирається долонею об двері, повільно опускається на лаву, все намагається зрозуміти, чи б'ється його серце, що калатало поруч з омегою як скажене. Частина цього серця вже померла, скам'яніла в момент, коли він тільки-но прибув сюди, почув те, чого нікому не побажає. Він сидить на лавці в коридорі, в якому хоча б раз у житті сидить кожна людина, у ніс б'є різкий запах ліків, у горлі посуха, в очах океан застиглих сліз, що ніколи не вийде за береги, а про те, що топить господаря зсередини, ніхто не дізнається. Хьонджин піднімає очі і бачить, що стіна перед ним біла, як і стеля, як і вимита хлоркою підлога, як і волосся того, хто за однією з цих стін. Хьонджин, який ніколи нічого і нікого не визнавав, нічому не вірить, не знає, кому саме молитися, але губами ворушить, одне й те саме ім'я повторює. Він просить не чіпати омегу, повернути його життя, якщо треба — забрати альфу, бо Хьонджин встиг пожити, все побачив, навіть кохання спробував. Оскільки він готовий віддати Феліксу весь свій час, що залишився, аби і той скуштував, аби нарешті почав по-справжньому життя відчувати. І нехай омега навчив його боятися, Хьонджин йому це прощає, адже він боїться лише кілька місяців, а Фелікс боявся все життя. Хьонджин і до омеги жив, не боявся заходів сонця, які ознаменовували б зустріч з його особистим кошмаром, не благав небеса про вічний спокій. Хьонджин не знає, як це, коли власний будинок не є безпечним місцем, коли найрідніший — жахливіший від ворогів, коли там, де інші знаходять тепло і віддушину, у Фелікса один відчай і стіна нерозуміння. Фелікс ще нічого доброго не бачив, і Хьонджин не хоче змирятися з тим, що смерть завжди забирає тих, хто не встиг. Нехай вона сплутає свій розклад, нехай оглухне і не прислухається до прохань Фелікса померти, забуде про нього, бо благання омеги не підлягають розгляду. Тому що Фелікс не знав справжнього смаку життя, щоб бути об'єктивним і від щирого серця хотіти померти. Якби Фелікс спробував справжнє життя, якби скуштував радість, він би ніколи не благав про смерть. Доля має дати шанс Хьонджину показати Феліксу таке життя, в якому він не допустить і думки про звільнення. Хьонджин навчить його радіти світанкам, адже вони означатимуть новий день, повний усмішок, відкриттів і тепла. Він навчить його насолоджуватися їжею, довіряти людям, подарує йому своє серце, яке вже й так перев'язав стрічками і готувався вкласти в долоні. Хьонджин не мав шансу, йому не дали показати Феліксу сенс, і він з цим не змириться. Він обхоплює руками голову і, втупившись поглядом у підлогу, продовжує молитися. У нього в кишені коробочка з уже готовим кільцем, яке він мріяв сам одягти на палець омеги, і альфі хочеться виплюнути своє серце. Навіщо йому воно, якщо той, кому він віддав його, повертатися до нього не хоче? Хьонджин дістає коробочку, відкриває і дивиться на камінь, що переливається під штучним світлом. Найкрасивіші діаманти світу не затьмарять блиск його очей, і Хван Хьонджин віддав би своє життя, щоб ці очі знову заблищали.

МармарисWhere stories live. Discover now