За цими стінами і справді живе Дракон

220 16 4
                                    

Хвилі, що одичали на заході сонця, б'ються об скелі, розбиваються на сотні бризків, залишаючи солоний присмак на потрісканих обвітрених губах. Під ногами вирує пінне море, за яким місто, яке йому так і не вдалося покохати, а зголоднілий погляд спрямований тільки до темної прірви внизу. Він вдивляється в порятунок, який сам собі вигадав, милується хвилями-самовбивцями, що гинуть у спробі пробити високі білі стіни, за які потрапив сам. Вони говорили, що там пекло. Вони мали б рацію, якби Фелікс не знайшов своє реальне пекло. Зазубрені кінчики стін, що підпирають небеса, як і колючий дріт, що обмотав ці самі кінчики і нагадує клок так і не розплутаних, видертих у відчайдушному бажанні позбутися волосся, ніяк не обіцяють раю, але Феліксу вистачить і його подоби, тому що його пекло за морем, і він не залишив на його тілі вільне від опіків місце. Його нове місце - це доза спокою, казка, яку він вигадав ще в дитинстві, і в яку тікає, залишаючись на самоті. Тут, за стінами, живе страшний і злий Дракон, з пащі його валить пекельне полум'я, він охороняє скрині зі скарбами і топить заплутані в ночі кораблі. У дитинстві Фелікс уявляв себе лицарем і уявляв, як нападе на замок, а повалений дракон упаде до його ніг і оголосить його своїм правителем. Останні три роки він мріяв просто опинитися тут і сидіти під черевом Дракона, впевнений, що не знайдуть, не доберуться, не заберуть. Йому потрібна віра в те, що десь краще, не важливо, що він тягне в нове місце і себе, що справжній морок, що здавлює горло, причаївся в ньому самому. Нехай це так, нехай він поганий, не здатний цінувати те, що має, перейшовши на ворожий бік, все, що прагне випробувати, перевірити, розчаруватися чи знайти. За цими стінами точно безпечно, сюди жодне зло не проповзе, а головне зло зараз обіймає його.

Хьонджин наче тільки знайомиться, уважно розглядає, Фелікс через його погляд бентежиться більше, ніж від висунутого ним самим кілька хвилин тому умови. Хьонджин охоплює долонями його обличчя, погладжує великими пальцями вилиці, милується золотими вкрапинами ластовиння, пухкими губами, спершу торкається їх легенько, пробує. Хьонджин чудово пам'ятає їхній перший і єдиний поцілунок у морі, пам'ятає м'якість його губ, але найбільше пам'ятає, як він не наситився. Йому ніби дали спробувати найкращі ласощі, і тільки він увійшов у смак, як їх у нього відібрали. Хьонджин не зміг знову попросити, а Фелікс більше не запропонував. І зараз він стоїть перед ним в одному тільки халаті, під яким, на переконання альфи, нічого немає, і сам простягає до нього руки. Хьонджин ловить його за тонкі зап'ястя, тягне на себе і, приобійнявши за талію, відчуває, як у ньому від вічного сну знову кожна клітина прокидається. Він погладжує його спину, опускається нижче, Фелікс у його руках одразу підбирається.

МармарисWhere stories live. Discover now