Bölüm 8-1.kısım

6.2K 250 296
                                    

Not :Sınır dolduğu taktirde yeni bölüm gelecektir.Sorulara yanıt vererek ve satır aralarına düşüncenizi yazarak cabuk yb gelmesine yardım edebilirsiniz

#Sınır : 100 vote 350 yorum

Medyada :Leyla Miroğlu🌺

Sıcak bir duşun arsından üstümü giyindim.Daha sonra yatakta uyur pozisyonda oturan Bahozun yanına sokuldum,hava soğuktu.Hemen beni kolları arasına aldığında gülümsedim.Bahoz kürtçe bir isimdi,anlamıda kasırga demekti.Hayatıma hiç ummadığım anda öyle güzel geldi ki isminin aksine yanlızlığıma baharı yaşattı.Kendi hikayemde böylesi güçlü duyguları bir gün yaşayacağıma hiç inanmazdım.Neden biliyor musunuz ?çünkü benim bu dünyadaki tek görevimin başka hayatlara yardım edip kendimden fedakarlık etmek gerektiği konusunda bizimkiler dahil herkes bu hissi yaşattırdı.

En güzel elbise ,en iyi araba ,en iyi koca ,en iyi ev,en iyi çevre ,en iyi yemekler benim değil hep başkalarının hakkıydı.Benim ise sevdiklerimin hayatında var olabilmem için fedakar olmak zorundaydım yoksa ilk vazgeçilen ben olurdum.Üstelik ufacık bir hata yapmaya hakkım dahi yoktu.Çok çabaladım ,çok uğraştım ama kendi evimde görünme çabamda ayrık ot olmaktan öteye geçemedim.

Eyşanı ünüversite yıllarımın son iki yılında tanıdığımda hayatımın tüm olumsuz yönlerini kabul etmiş bir şekilde dışarıya neşe saçıp gülen ama içten içe delicesine bir acıyla kıvranıyordum.Onun sayesinde ilk kez hayal kurmayı öğrendim.İlk kez gerçekten önemsendiğimi asla yanlız olmadığımı inandım.Elimi uzattığımda gelebileceği hissi bile güven veriyordu.Birbirimizden çok farklıydık,onu bir çok kez denedim.Hii siz sakın ona söylemeyin olur mu?fikir olarak ne kadar tersleşsek bile bağ kurmaktan vazgeçip vazgeçmeyeceğini görmem gerekiyordu.Bunu bilmeye çok ihtiyacım vardı ve o tüm sınavlarını geçti.Eyşanla birlikte hayatımda bazı şeyleri yaşamaya hakkım olduğunu ,zamanı geldiğinde yaşayacağıma inandım.

Bana hep seni sevmeyene asla vermem diyordu.Evleneceğim adam onun seçimiyle kibar ve düşünceli olmak zorundaydı.Ben ise çok asi olduğumu ve zekasıyla beni kendini çekebilen karakteri baskın birini istediğimi söylerdim.Eyşan ise ısrarla önce seni sevecek diyordu oysa ben sevgisizlige çok alışkındım.Hiç bir zaman sevileceğime inanmadım,ta ki bir çift kara göze yüreğimi teslim edene kadar.

Diyarbakıra atanmak ve Newroz ateşinde atlarken dilek dilemek Eyşan ile kurduğum hayalimdi.Hayalimi yaşarken elimde hissettiğim sıcaklık,Bahozun kendinden emin yıkılmaz duruşuyla "Duana ortak oldum,ne dilediysen paylaşacağız artık" sözleri kesinlikle hayal bile edemeyeceğim bir andı.Yüreğimin pusulası bir tek onu gösterirken sevgisi yüreğimi ısıtıyordu.Sevilmek çok güzel bir duyguymuş,hissettiğin kadarını karşındakinin de aynısını hissettiğini bilmek ve en önemlisi buna inanabilmek müthiş bir duyguydu.

Bahozun göğsünden başımı kaldırıp kara harelerine baktığımda yüreğimin deli gibi atması normal miydi ?hiç sanmıyorum.Sevişirken çıkardığım inlemeleri aniden hatırladığımda utanıp yüzümü boynuna gömdüm.Offf acaba çok mu istekli göründüm ?ama tensel çekimimiz çok özel ve güzeldi,karşı koymam imkânsızdı.Bahoz saçlarımı bir müddet okşadıktan sonra çenemden tutup karalıklarına bakmamı sağladı.Yaşadığımız anlar aklıma geldikçe kıpkırmızı olduğumu hissediyordum.Alnımdan öptüğünde içimden sakallarıyla oynamak geldi.Bunu neden istiyordum hiç bilmiyorum,sakallarıyla oynayıp alnımı alnına dayadığımda utangaçlığı bir kenara bırakarak konuştum

-tu mala min î

(Sen benim evimsin )

Kara harelerinde gördüğüm ışıltı günümü aydınlatmak bana için yeterdi.Güçlü elleriyle beni kendine çekip sıkıca sarıldı.Her defasında beni kollarının arasında aldığında yumoş gibi oluyordum.Göğsünde bir yerimin olduğunu hatırlatıyordu ve benim gibi sarılmayı pek sevmeyen biri ona yapışık yaşamaya sonsuza kadar razıydı.Ancak Eyşanla buluşacaktım ve onu bekletmek istemiyordum.Başımı kaldırıp kara harelerine masum masum bakarak konuştum

ESARET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin