13.Bölüm

1.6K 65 22
                                    

ÖZGÜRLÜK ATEŞİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÖZGÜRLÜK ATEŞİ

Ezo eve geldiğinde saat akşam 8'i gösteriyordu eve girer girmez annesi azimet hanım kızına bir saat sonra aşiret toplantısı olduğunu ama korkmaması gerektiğini kızının arkasından olduklarını söylemişti.

Ezo ise sadece gülümsemek ile yetinmişti. Gelir gelmez direk odasına çıkmıştı üstünü değiştirdi dolabından siyah bir fistan çıkardı ve siyah bir şal güzelce giyindi gözlerine siyah bir sürme çekti kara gözleri ön plana çıkmıştı ve bir kaç altın ekledi hazırdı işte.

 Gelir gelmez direk odasına çıkmıştı üstünü değiştirdi dolabından siyah bir fistan çıkardı ve siyah bir şal güzelce giyindi gözlerine siyah bir sürme çekti kara gözleri ön plana çıkmıştı ve bir kaç altın ekledi hazırdı işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fistan'ın altına da siyah ince bant bir topuklu ayakkabı giydi saate baktığı zaman saat tam dokuza geliyordu cama yaklaştı perdeyi hafif çekip avluya baktı tüm aşiret ağaları toplanmış ve yerini almıştı. Beş dakika avluyu izledi herkesin yerine oturması ve çay telaşesini ve sonunda izlemeyi bırakıp odadan çıktı.

Topuk sesleri taş merdivenleri inim inim İnletiyordu tüm gözler onun üstündeydi ama onun gözü sadece kayınvalidesi Azade hanımın üstündeydi ikiside simsiyahtı buraların kadını oldukları belliydi iksiide hanımağaydı !

Asel babasının ve büyük ağabeyi Ciwanın ortasına oturdu gözü ise kocası Şiyar Ağanın üstündeydi. Asel Ezo da geldiğine göre toplantı başlıyordu.

"Ben Bahoz çakır çakırların ağası ağrının lideri !" Sözlerinde vurgu vardı dünür olduğu aileye göz dağı vardı ! "Üç ay önce gerçekleşen Berdeli bozmak isterim kararımda kesinim bazin ve ezmanı ise sizin vicdanınıza bırakırım ." Ezman başını eğdi babası bir zamanlar onun arkasında dağ iken şimdi ise yolundaki taş olmuştu.

"Olmaz öyle şey !" Diye itiraz etti Serdal Ağa iki evladını toprağa vermezdi evlat acısı kaldıramazdı bu yaştan sonra. " Olmaz Ağam haklı bazin hamile sadece bazin de değil Asel de hamile." Dedi Azade hanım bu savaşı kazanmak zorundaydı evlatları için.

"Eğer ölüm kararı çıkarsa bazin doğurur sonra öldürülür Ezo da boşanır ve ortak velayet olur." Bahoz Ağa ne kadar eminse Azade hanımda emindi.

"O zaman Ezo da doğurur ölür ! Hatırlarsanız Ezo evden Zaza aşiretine kaçmış ve oğlum töreye bağlılık olarak geri getirmişti onu ve ölümden kurtarmıştı. Oğlum Şiyar boşanmak istemiyor bu da demek oluyor ki ölüm hükmü düşer ezoya ." Zafer ile parlayan gözler ile gelinine baktı Azade hanım ben demiştim der gibi.

Kaçış (Berdel ile Birleşen Hayatlar 2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin