Olayların üstünden tam bir hafta geçmişti bu süre içinde Şiyar ve Ezo birbirini hiç görmemişti ama bu gün bir araya geliceklerdi. Hem boşanma için gün alıcaklardı hemde bebeklerini görmeye gidiceklerdi.
Ezo sabah erkenden uyandı duşa girdi ve hazırlanmaya başladı Haziran ayında olsalar bile rüzgarlar hala devam ediyordu. Üstünü giydikten sonra saçlarını da at kuyruğu yaptı beyaz spor ayakkabılarını giyip sırt çantasını aldı ve çıktı.
Konakta ki herkes daha uyuyordu ama herkes onun gidiceğini bildiği için bunu sorun yapmadı konaktan çıktı kapıda onu arabası ile bekleyen bir Şiyar Ağa vardı. Ön koltuğa oturdu yavaşça. "Rojbaş." Dedi Şiyar Ağa aşık olduğu kadına hayran hayran bakarak. "Rojbaş." Dedi Asel düz sesi ile.
"Nasılsınız." Dedi Şiyar Ağa hem karısını hem bebeğini çok merak ediyordu onlar yaşa sebebiydi eğer iksinden birine bir şey olursa kendini asla affetmezdi ki etmiyordu da zaten karısına yaşattığı şeylerden dolayı...
"İyiyiz ikimizde." Diyip kısa kesti Ezo bu adamın ona yaşatığı onca şeyi untumuş değildi o adam onun için sadece bebeğinin babası idi. "Önce kahvaltı yapalım sonra adliyeye gideriz." Dedi Şiyar Ağa Asel de başı ile onayldı ve sessizce ikili yola bakmaya başladılar.
Önce güzel bir kahvaltı yaptı ikili sessizlik içinde daha sonra ise doktorun yolunu tuttular makineden fiişlerini alıp beklemeye başladılar. "Çok heyecanlıyım." Dedi Şiyar Ağa zaten titreyen dizleri bunu oldukça belli ediyordu. Ezo tebessüm etti bu hallerine bu halde olmasak alırdım elini koyardım karnıma bak biz iyiz babası sakin ol sadece sen bizi görüceğin için heyecanlıyız derdim. Bir daha iç çekti kadın onu bu hâle koyan herkese başta da Şiyarın kendisine.
"Asel Ezo Zaza." Diye seslenen doktor ile ikili ayağa kalkıp odaya girdiler onları Seren hanım karşıladı güler yüzü ile. "Hoş geldiniz Asel hanım ve Şiyar Bey." Dedi doktor seren güler yüzü ile. "Hoş bulduk Seren hanım." Dedi aynı güleçlik ile Ezo.
"Buyrun uzanın bakalım." Dedi eli ile işaret ettiği yere Asel yavşça uzandı ve karnını açtı Seren hanım da jeli sürerken Şiyar direk diğer tarafına geçti. "Nasılsınız bakalım hamilelik nasıl gidiyor." Dedi cihazı karnında gezdirken doktor seren. "Yani çok iyim çok fazla yemek yiyorum son günlerde onun dışında her şey çok güzel gidiyor." Dedi Asel Şiyar ise başını eğdi karısının bu hallerinden mahrum kalmasının en büyük sebebi kendisi idi.
"Çok normal bunlar 13. Haftaya girdik üçüncü ayı doldurduk artık yakında bulantılarımızda başlar. Cinsiyeti öğrenmek ister misini ?" Dedi seren hanım o an iki farklı cevap geldi.
"Evet."
"Hayır." Dedi Asel daha sonra ise ekleme yaptı. "Yani evet ama bize söylemeyin bir kağıda yazın ben cinsiyet partisi yapmak istiyorum." Dedi Asel kendisinin her şeyi eksik kalmıştı yaka paça bir konağa atılmıştı düğün kınayı bırak insan yerine dahi konulmamıştı ama bebeğinin her şeyini yapmak istiyordu. "Hay hay ben çıkarken bir kağıda yazar veririm. Peki kalp atışını duymak ister misiniz ?." İkili aynı an da kafa salladı doktorun sözü ile.
O an odayı küçük kalp atışları doldurdu Ezo direk ağlamaya başlarken şiyarın da gözleri dolmuştu onlara ait bir parça vardı ve onun kalp atışları ikisine de çok iyi gelmişti. "Evet bebeğiniz gayet iyi durumda çokta sağlıklı yakında fotoğrafı da ister misiniz." Dedi seren hanım lakin genç çift çoktan kendinden geçmişti bebeklerine bakıyor seslerini duyuyorlardı.
"Ha evet evet." Dedi Şiyar sonra aklına gelen şey ile yutkundu ve devam etti. "Ama iki tane lütfen." Dedi yoksa bebeğinin fotoğrafı onda olmıcaktı. "Tabiki." Dedi seren hanım ve cihazı kapattı. "Karnınızı silin gelin konuşalım." Asel karnını silip kalktı birlikte doktorun yanına geçtiler.
"Evet Asel hanım hamilelikte dördüncü aya giriş yaptık öncelikle bulantılarınız da artış olucak aynı şekilde aşermelerinizde. Buyrun bu da cinsiyetinin yazdığı kağıt bu da ilaçlar vitamin desteği iyi olucak yakında bebeğinizi daha çok hisetmeye başlıcaksınız." İkili teşekkürler edip kalkıtlar ve çıktılar.
Şiyar Ağa içi acıya acıya karısını o konağa bırakıyordu eğer insan gibi davranmış olsa karısı ve çocuğu yanında olucaktı ama kendi hatası yüzünden onlara hep uzak kalıcaktı. "Cinsiyeti partisine bende gele bilir miyim ya da kağıda baksam olur mu." O an Ezonun içi ezildi bir zamanlar aslan olan adam şimdi karşısında eğilip bükülüyordu.
"Tabiki gelin tüm aileni al gel hatta. Şiyar sen bana ne yaşatmış olursan ol bunun bedelini bebeğimiz ödemicek o hiç bir zaman babam niye burda yok demicek korkma " dedi Şiyar Ağanın gözünden koca bir yaş düştü. "Her şey için çok geç ama ben özür dilerim Ezo ezo'm yemin olsun ben böyle olsun istmedim ben seni kendimden bile çok sevdim." Aselin yüzünde koca bir gülümseme oluştu.
"Geç kaldın Şiyar bizden geçti bundan gayrı evladına iyi bir baba ol yeter bana. Lakin şunu da bil sevmek acıtmaz kırmaz iyleştirir sen belki dediğin gibi beni çok sevmiş olabilirsin ama senin asıl sorunun sevmek değil nasıl sevilir bilmemek." Ezo haklıydı Şiyar Ağa nasıl sevilir bilmiyordu bilmediği şey onun sonu olmuştu...
"Hakkını bana helal et Ezo." Dedi o an Aselin yüzündeki gülümseme silindi geri önüne döndü yutkundu boğazını temizledi. "Ben seni Allah'a havel ettim Şiyar Ağa."
Bölüm sonu
Öncelikle hepimize çok büyük geçmiş olsun yakını kaybedenlerin başı sağolsun ve Allah sabır versin. Çok büyük bir felaketi kaç can gitti kaç gündür haberleri izleyerek ağlamaktan inanın ben yoruldum ordaki insanlar kim bilir ne durumda.
Kafa dağıtmak için yazmaya sığındım öncelikle kitaba gelirsek fark ettiğiniz üzeri yavaş yavaş sona yaklaştık ben öyle çok uzatmayı sevmem belki diğer kitaplarımı okuyunlar varsa bilirler final çok yakındır.
Birde sizden bir ricam olucak profime bakarsınız Kefen Gelin diye yeni bir kitap görüceksiniz yeni bir kurguya başladım. Şu anlık sadece tanıtım bölümü var ama kaçış final verdikten hemen sonra bölümler gelmeye başlıcak çünkü zaten bölümler hazır sadece düzenlmesi yapılıcak. İlk 7 bölüm yazıldı ve ben daha fazla taslakta tutmak istmedim. Onlarca taslak var ki inanın keşke hepsini size okuta bilsem hepsine aynı an da yetsem daha fazla uzatıp sizi yormak istemiyorum
Kefen Gelin bir kuma kitabı benim için bir göz atarsanız çok multu olurum sağlık ile kalın sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış (Berdel ile Birleşen Hayatlar 2)
Romanzi rosa / ChickLitBerdel ile birleşen hayatlar 1 ile bir ilgisi yoktur. Kaçış Ben Asel Ezo Çakır... Hayatım bir gecede alt üst oldu... Hayatımın zehir olduğu o konak Zaza konağı... Benden ömrümü gençliğimi hayallerimi aldı kan aktı oysaki kan akmasın diye başlaya...