🌈GÖKKUŞAĞI 80⭐️

2.3K 137 30
                                    

Gökkuşağı için son kez keyifli okumalar dileriiim.

Final 08/01/2023

Medya/ Gökkuşağı'nın  size vedası Another Love şarkısı ile oluyor.

Gökkuşağı Yıldız

Gökberk'in üstünü düzeltip iki yanağından da öptüm.

"Anne sen de yanımda olacaksın değil mi?"

"Tabi ki yanında olacağım,ama sadece bugünlük." Diyerek güldüğümde o bana somurtmuştu.

"Ya ben okula gitmek istemiyorum ki."

"Oğlum niye öyle diyorsun ki?"

"Kreşe gitmeyi de hiç sevmezdim zaten."

Beni cevaplamayıp kendi kendine konuştuğunda ona gülümseyerek baktım ve önünden kalktım.

"Ne yapmayı seversiniz küçük bey."

"Seninle mutfak da yemek yapmaya bayılıyorum."

Onun gülerek bana bakması ile bende güldüm başını okşadım.

"O yemekleri yapabilmek için ilk önce okula gitmeliyiz bunu hiç unutma tamam mı?"

Başını salladı ve koşa koşa aşağıya indi. Arkasından karnımı tutarak bende indim ve merdiven başında beni bekleyen oğluma yaklaştım.

"Üzgünüm anne,seni merdivende tek bırakmamalıydım."

"Olsun bu seferlik bir şey olmaz "

Yanına indiğimde karnımı tuttu ve bana sarılarak yürümeye başladık.

"Ama babam dediki bize prenseslerimizi tek bırakmayın,biz sizin korumanızmışız."

Martin'in çocuklara böyle söylemesine gülsem de Gökberk'in başının üstünü öptüm ve gülümseyerek fısıldadım.

"Baban çok biliyor,yinede korumam olduğun için teşekkür ederim."

Birlikte salona girdiğimizde orta sehbanın üzerinde boyama yapan oğlum Kaan'a ve kocam Martin'e baktım.

"Ne yapıyorsunuz."

"Annecim, boyama yapıyoruz,kreş de öğretmen ödev vermişti."

Hızlı hızlı konuşan oğlumun dibine girdim ve boyadığı resime baktım. Gerçekten aşırı dikkatli yapıyordu bu işi.

"Eğer hazırsanız çıkabiliriz. Gökberk okulun ilk günü için hazır."

Gökberk artık büyümüştü ve Martin ile aldığımız ortak karar ile yedi yaşında okula başlaması kararını almıştık. Kaan beş yaşına girmişti ve onu da iki hafta önce başlayan kreşe yazdırmıştık. Tam çocuklarım büyüdü artık rahat ederim dediğim o vakitte dört aylık kızımıza hamile kalmıştım. 
Martin bir kız çocuğu için çok istekliydi ve ben ne olduğunu anlamadığım o gün hamile kalmıştım.

"Çocukları annemlere bıraktık yaa,bak şimdi nasıl tatil yapıyoruz."

"Martin rica ederim tatil diyip götürdüğün yerde odadan çıkmamazlık yapma."

"Ah ben mi odadan çıkmayacağım."

Diyen kocam tam da dediğim gibi yapmıştı.
Bir yaz günü çocukları üç günlüğüne annemlere Bolu'ya bırakıp oradan Balıkesir'e geçmiştik. Güzel bir butik otel bulmuştuk ve hayalim deniz,kum,plaj iken iki gün kocamın koynu olmuştu.

Gökkuşağı /TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin