🌈GÖKKUŞAĞI 70⭐

1.6K 152 11
                                    

Keyifli okumalar dileriiim..

....

Gökkuşağı Yıldız

Babam derin bir nefes çekip başını salladı.

"Her şey böyle aceleye geliyor gibi ama.."

"Bence tam da zamanı aslında."diyerek abisini destekledi Ahmet Bey.

Dedem öne doğru çıkarak elini bastonuna yasladı ve konuştu.

"Şimdi konuşalım ama bakalım çocuklar ne düşünüyor,belki hemen olsun istemezler."

Biz mi istemeyiz Dedecim! İçimi susturmaya çalışarak bize dönen aile üyelerine baktık. Martin yanımda oturduğu için hafifçe bana dönmüş teyit etmişti.

"Aslında biz en kısa zaman da olmasını istiyoruz."

Martin'i yalnız bırakmadan destek çıktım ve başımı salladım.

"Eğer sizinde izniniz olursa yaz ortasında, Göktürk ve Leyla'da sınavlarını atlattığı zaman yapabiliriz."

"Annecim o kadar şeyi nasıl yetiştireceğiz ki...Ev bakacaksınız,sonra düzenleyeceksiniz,gelinlik,mekan... ooo bir sürü şey var."

Martin yerinde dikleşip sıkıntı ile bir şeyler mırıldandı. Bende bu sıkıntılı hallerini merak etmeye başlarken söze başladı.

"Gökçe anne, Gökkuşağı'nın gelinliğini ben tasarlayıp dikeceğim."

Herkesle beraber bendede "Ne?" tepkisi oluşurken Martin durumu izah etmeyi düşünüyor olmalıydı ki bakışları yere sabitlenmişti. Bir anda kaldırıp tane tane cümlelerini sıraladı.

"Benim İtalya'da ortağı olduğum bir moda şirketim var. Ortağımda Mario, aslında uzun zamandır orayla ilgilenmiyorum Mario sağ olsun bakıyor ve benim ortaklıktan çıkmamı istemiyor...Gökkuşağı'da bu sefer İtalya'da öğrendi erken gelmemizin sebebi birazda bundan dolayıydı...Biliyorum böyle bir şey saklanmaması gerekiyor ama nasıl açıklanacağını bilemedim."

"Oha."Bu tepkiyi canım arkadaşım Ikra vermişti. Herkes anlık bir şoktan çıkarken abim söz aldı.

"Evet saklanmamalıydı,hadi bizleri geçtim Gökkuşağı'ndan nasıl saklarsın...Neyseki şuan karşımızda kararlı bir şekilde durmanız bu konuyu hallettiğinizi gösterir."

Başımı hafifçe sallayıp kimseye fark ettirmeden elimi arkaya doğru atıp Martin'in belini okşadım,kendisine bu gerginlik fazlaydı zaten arada bir kravatını gevşetmeye çalıştığından belliydi.

Martin'in bir şirkete ortak olması herkesi şaşırtsada çok uzamadan kapanmıştı. Düğün işinde ise benim dediğimi herkes onaylamış yaz ortalarında düğünümüz olacaktı evet biraz kısa bir zamandı ama her şey hallolurdu.

......

İsteme gününü atlatıp  bir gün Bolu'da kaldıktan sonra hep birlikte İstanbul'a dönmüştük. Mario bizimle üç gün kaldıktan sonra İtalya'ya gitmişti.

Hayatımız şuan gayet sakin giderken kafemi uzun zaman sonra açmıştım. Birde bu yoğunluğum arasında ikinci şube olarak restorant bakıyorum,Martin'in atölyesini düzenliyoruz,Martin şirket ile ilgileniyordu. Her şeyi bir arada yapmaya çalışmamız bizi oldukça yoruyordu ama yaptığımız işlerin güzelliği bu yorgunluğumuzu alıyordu.

"Ne düşünüyorsun canım?"

Arkamdan gelip boynuma sarılan adam ile gülümsedim ve sırtımı ona yasladım. Bu hareketim ile sanki tüm yük kalkmıştı omuzlarımdan.

Gökkuşağı /TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin