Treisprezece

1.4K 90 9
                                    

Jenny

În prezent

Ziua următoare sunt chemată în biroul lui Christian. Și îmi fac griji . M-am asigurat să-și primească micul dejun, și i-am făcut și cafeaua... fără zahăr.

Când ajung în fața ușii biroului său trag aer în piept . Nu știu dacă e din cauză că aproape ce l-am sărutat aseară..sau nu, dar mi-e rușine să dau ochii cu el .

S-a întâmplat. El era așa aproape de mine...eu m-am pierdut cu firea... mă excitasem ca o fraieră și așteptam să-mi primesc sărutul.

Bat . Pentru prima dată de când sunt angajata lui, bat la ușă . Aud un mârâit:

— E deschis !

Intru. El se află la biroul lui, fără să-și ridice ochii din laptop.

— Ați vrut să mă vedeți domnule Bennett ?

Întreb eu pe un ton politicos. Chiar dacă eram încordată, mi-am păstrat postura dreaptă .

— Vino puțin ...

Mormăi el și îmi face semn să mă apropii de birou. Mă apropii, însă cu pași mici .

Când ajung lângă el, se ridică . Dau să deschid gura dar mă răsucește cu spatele și mă apleacă peste masă ținându-mi încheieturile după spate .

— Ce naiba !?

Mă rastesc eu. Christian își strecoară mâna în părul meu și îmi trage capul pe spate ușor.

— Ce e cu tine !?

Mârâi eu . Chiar dacă eram deranjantă de poziția asta...eram aproape de pieptul lui, și căldura pe care o emană îmi corupe și mie trupul.

— Chiar nu-ți dă-i seama...

Mârâie el și inspiră adânc lângă urechea mea. Înghit în sec.

— ... m-am săturat să aștept Kang...acum ori niciodată , nu te mai las să te joci !

Mă încrunt.

— Despre ce tot puii mei vorbești !? Te-ai țicnit ?

Chiar nu înțelegeam ce voia de la mine.
Mă trage lângă el iar respirația lui îmi încălzește obrazul.

— Ești o mincinoasă, recunoaște...pe mine mă voia în tot acest timp..eu am fost cel care predomina în mintea ta , mai ști sărutul ăla din adolescență , ăla în care ți-am făcut , așa zisul iubit zdob ?Acum...e timpul să plătești !

Îmi dă capul și m-ai mult pe spate până când acesta se sprijină de umărul lui .

— Acum ori niciodată , Jenny ...am să ți-o trag !

Îi simt erecția lipită de fundul meu . Mă lipește așa tare de el în cât parcă n-am scăpare. Încerc să-mi eliberez părul din strânsoarea lui.

— Ești a mea ...

Șoptește el lipit cu buzele de gâtul meu.

— Spune-o !

Îmi cere el .

Simt că nu mai gândesc limpede. El e de vină . El și senzațiile care mi le stârnește de fiecare dată când mă atinge.

— Chris..

Murmur eu milogenindu-mă .

Spune-o !

Mârâie el din nou. Închid ochii și murmur :

— Sunt a ta !

— Și cine o să ți-o tragă ?

Hate and Lies Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum