Nouăsprezece

1.4K 78 3
                                    

Jenny

În prezent

Am trecut în grabă pe la toate supermarketurile posibile grăbind pasul spre casă . Îl lăsasem pe tata singur , și medicii i-au sugerat să se deplaseze cu ajutorul unui scaun cu rotile , pentru că mereu tremură când se ridică , sau are amețeli .

Trec strada unde se află apartamentul unde stau . Urc scările și mut sacoșele într-o mână pentru a deschide ușa .

— Tată ?!

Țip eu și las sacoșele jos descălțându-mă din cizme .

— Sunt în bucătărie!

Răsuflă ușurată. Mă îndrept, însă ceva mă face să ezit .

Parfum . Parfum bărbătesc . Unul scump . Christian ! .

I-aș recunoaște parfumul împuțit de scump de la trei metri distanță .

Ia stai...ce caută mirosul lui aici !?

Fac ochii mari când realizez de ce . A fost aici . Răsucesc capul în stânga și în dreapta cu inima bubuind .

— Jenny !

Tata iese din bucătărie rotind roțile căruciorului .

— Ce ai pățit scumpo ? Arăți de parcă ai fi văzut o fantomă !

Sau poate că fantoma trecutui mă bântuie peste tot .

— Sunt bine !

Mormăi eu și i-au cumpărăturile de jos intrând în bucătărie . Spre fericirea mea , Christian nu e aici .

Am fost foarte serioasă când am spus că m-am săturat de el . Mi-am dat demisia, asta a fost singura mea obține pentru a scăpa de el , dacă nu sunt angajata lui, nu-mi mai dă ordine . Simplu .

Sau cel puțin cred.

S-a întâmplat ceva la muncă scumpo ?

Întreabă tata brusc .

O rahat , tata fusese acasă tot timpul... dacă Christian a venit aici și a vorbit cu el ?

Înghit în sec și încep să scot din pachete lucrurile pe care le-am luat .

— A fost... adevărul e că, nu mă simțeam că ar fi locul meu acolo !

Murmur eu .

De fapt, cred că nu am un loc nici unde... nici măcar în inima lui . Serios, nici casă n-am...stau sub ,,talpa " lui Christian — î , mai mult sau mai puțin — dar tot ar putea să își bată joc de mine după bunul plac .

— Fiul soților Bennett a fost aici , spunea că vrea să vorbească cu tine !

— Ce ți-a spus ?

— Nimic... nu prea a vorbit !

Răspunde tata ridicând din umeri .

— Totuși, căuta o foaie și un pix , i-am spus că tu ai , am vrut să-i aduc eu, dar a vrut să se ducă el !

Scap pachetul de castraveți pe jos când aud ultimele cuvinte ale tatei .

Să-mi bag, Christian intrase în camera mea , când eu nu am fost acasă ! .

Oare mi-a scotocit prin lucruri ? Nu m-ar mira ,e tipic să o facă...dar dacă mi-a furat ceva ? . Nu m-ar mira .

— De ce l-ai lăsat să intre ?

Hate and Lies Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum