꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Wraz z Ningning ,tak mówie na moją siostrę, a tak naprawdę nazywa się Yizhuo .
//uznajmy że ningning ma mniej lat tak około 14//
Czekaliśmy na e-maila , z którego miałam dowiedzieć się czy jedno z moich marzeń zostanie spełnione .-boszz już powinny wysłać to coś 2 minu-dziewczyna nie dokończyła ponieważ przyszło powiadomienie ze skrzynki pocztowej ,odrazu weszła -DOSTAŁAŚ SIĘ ,T/I!!!!!
-AAAAAAA!!!
Do pokoju wszedł mój brat wraz z mamą .
-czemu się tak drzecie???
-T/I DOSTAŁA SIĘ DO HYBE!!!!
-NIE PIERDOL
-NIE MAM KOGO
-moje dzieci są dziwne aczkolwiek brawo t/i
-JUŻ JUTRO MAM PRZYJŚĆ!!!!
-dobra nie drzyj się się już t/i
-Minghao zamknij się
Chłopak udał obrażonego i wyszedł z pokoju a za nim mama .Ja wraz z Ning jarałyśmy się moim przyjęciem do wytwórni .Byłam ciekawa czy będę solową k-pop idolką czy może zadebiutuje w grupie lub może będą chcieli sprawdzić moje umiejętności a jeśli mi nie wyjdzie i nie zadebiutuje ?
Cały czas się nad tym zastanawiałam dopuki nie przeczytałam kto będzie mi pomagał podczas mojego stażu .
-ich chyba łeb boli
-a co chodzi t/i?
-przeczytaj se to -dałam młodszej laptopa po czym złapałam się za głowę -jak ja z nim tam wytrzymam???
-ojj to jest ten co powiedział to całej szkole ?
-tak to on
-to jak coś teraz powie to ja mu pokaże moje ruchy ninji -dziewczyna wstała i zaczęła robić śmieszne pozy ala ,,ninja" przez co zaczęłam się śmiać ,ale niestety była już 24 więc razem z ningningi się pożegnałyśmy i każda z nas poszła spać .
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Wstałam rano jakoś tak o 09:00 ,a o 10:30 miałam iść do wytwórni.Zeszłam na dół i zjadłam wraz z rodzicami oraz rodzeńswem śniadanie i poszłam się ubrać dziś postanowiłam na spodnie cargo czarne oraz biały top i do tego bluzo-kurtke .Spojrzałam na zegar była 10:00 ubrałam buty i wyszłam z domu po drodze do wytwórni myślałam nad tym jak to będzie współpracować z Rikim .Zanim się obejrzałam byłam już pod budynkiem ,weszłam do środka ....wow ...podeszła do mnie jakaś pani która zaprowadziła mnie do jakiejś sali gdzie był jakiś starszy pan chyba big hit a obok niego ....niki.....-witaj t/i z rikim się już pewnie znasz i będzie ci on pomagał w zadebiutowaniu jako solową k-pop idolkę i niekiedy będziesz trenowała z enhypen bądź new jeans ,musisz sobie wybrać concept ale z tym ci już pomoże niki .
Poszłam jeszcze z teraz moim szefem do jego biura obgadac wszystko i podpisać kontrakt.
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
CZYTASZ
𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|
ФанфикDo wytwórni ,,𝐻𝓎𝒷𝑒 𝐸𝓃𝓉𝑒𝓇𝓉𝒶𝒾𝓃𝓂𝑒𝓃𝓉" dołącza nowa stażystka osiemnastoletnia Hong T/I .W wytwórni jest chłopak, którego nienawidzi od 1 klasy liceum ....jak potoczą się ich losy ?