~doce~

121 9 0
                                    

꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
-Panno Hong T/I co tu się do jasnej 𝒄𝒉𝒐𝒍𝒆𝒓𝒚 𝒐𝒅𝒑𝒊𝒆𝒓𝒅𝒂𝒍𝒂....????o cześć Riki i Sunghoon .

-mamo to-nie dokończyłam zdania ponieważ ktoś mi przerwał a tym kimś był Niki?

-Prosze pani niech pani naprawdę się niegniewa na T/I to wszystko było moim pomysłem .

-twoim?

-tak proszę pani ....proszę pana ...mamo,tato przepraszam wiem głupio postąpiłem -niki mówił to takim tonem głosu jakby to naprawdę on zrobił ...𝒅𝒐𝒃𝒓𝒚 𝒛 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒂𝒌𝒕𝒐𝒓 𝒎𝒐ż𝒆 𝒊ść 𝒘𝒚𝒔𝒕ę𝒑𝒐𝒘𝒂ć 𝒘 𝒌-𝒅𝒓𝒂𝒎𝒂𝒄𝒉.

-Dobrze Riki nic się nie stało ale teraz proszę aby wszyscy się rozeszli -mój tato popatrzył na nikiego -oprócz ciebie młody chłopcze .

-mnie?

-tak ciebie a reszta raz raz ...gdzie wasi rodzice ? Ale już do domów -wszyscy automatycznie wyszli z domu oprócz nikiego .Z sunghoon'em przy drzwiach się pożegnałam chłopak wyszeptał mi jeszcze coś do ucha .

-idź spać jutro na treningu porozmawiamy ...pa pa 𝑲𝒐𝒄𝒉𝒂𝒏𝒊𝒆.

-paaa-chłopak wyszedł .Mój tato rozmawiał między czasie z Rikim a ja stałam w drzwiach chwilę machając do Hoon'a i patrząc na coraz to bardziej oddalającą się jego sylwetkę .Nagle usłuszałam głos ojca który wołał mnie .Odrazu poszłam do niego wraz z nim był Ni-ki.

-Wiem że to niby nie ty t/i to zrobiłaś ale miałaś w tym jakiś udział więc ......wiem że się niezbyt lubicie ale mam dla was karę przez równo 3 miesiące macie być dla siebie mili i zachowywać się jak przyjaciele .Jak nie będziecie tego robić to niestety ale t/i zabiorę ci wszystko i niestety nie pozwolę na twój debiut .-𝑵𝒐 𝒐𝒏 𝒄𝒉𝒚𝒃𝒂 𝒛𝒃𝒚𝒕 𝒅𝒖ż𝒐 𝒔𝒊ę 𝒏𝒂𝒑𝒊ł 𝒍𝒖𝒃 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒂ł 𝒑𝒊ł𝒌ą 𝒘 ł𝒆𝒃 𝒊 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒂ł 𝒖𝒓𝒂𝒛𝒖 𝒈ł𝒐𝒘𝒚.Mam wytrzymać z riki'm 3 miesiące?-oraz macie być cały czas dla siebie mili wiesz t/i ja mam wtyki więc o wszystkim się dowiem .

-dobrze tato -do kuchni weszła mama rikiego oraz jego ojciec .

-Nik my porozmawiamy jutro w domu a teraz idź gdzieś z t/i do innego pokoju lub coś ponieważ my musimy coś o gadać z jej rodzicami co nie jest waszym interesem .-𝑵𝑰𝑲??? 𝒎𝒐ż𝒆 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒄𝒆 𝒈𝒐 𝒕𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒛𝒚𝒘𝒂𝒋ą 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒑𝒐𝒅𝒆𝒋𝒓𝒛𝒂𝒏𝒆 𝒕𝒐 𝒋𝒆𝒔𝒕 ....𝒂 𝒋𝒆ś𝒍𝒊 𝑵𝒊𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅ę 𝑵𝒊𝒌𝒊?Wyszłam z kuchni i poszłam do swojego pokoju po chwili wszedł do mnie Riki .

-A więc orzeszku musisz być dla mnie miła.

-ekhem wypraszam sobie to ty przez kilka tygodni byłeś dla mnie wredny Nik.

-nik a więc widzę nowe przezwisko .

-a wzięte od twojej mamy

-od niej ? Ona zawsze tak na mnie mówi od małego -chłopak usiadł obok mnie -wyglądasz na śpiącą może idź spać a ja idę ...dobranoc malutka -po chwili wyszedł .

-ja mu kurw@ dam ,,𝑴𝒂𝒍𝒖𝒕𝒌𝒂"-ułożyłam się wygodnie na łóżku po czym właczyłam telefon i weszłam na wiadomości z Nik'iem .

7 𝒏𝒊𝒆𝒑𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒏𝒚𝒄𝒉 𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒐ś𝒄𝒊

𝙉𝙞𝙠 🤨

-królewna wstała ?

-ej jest 13 to niemożliwe że nadal śpisz

-pfff że tak nie odpisujesz swojemu wspaniałemu przyjacielowi

-wredna jesteś

-jest godzina 00:00 ,ktoś mnie kocha i to pewnie ty kotku😏

-nudzi mi się T/I!!!!!!

-a spierdalaj idź spać Dobranoc kochana 😍

Odwaliło mu ? Zaduzo alkocholu ?Po chwili mu odpisałam .

-𝙘𝙤 𝙗𝙧𝙖ł𝙚ś? 𝘾𝙯𝙚𝙢𝙪 𝙨𝙞ę 𝙣𝙞𝙚 𝙥𝙤𝙙𝙯𝙞𝙚𝙡𝙞ł𝙚ś 𝙩𝙮 𝙘𝙝𝙖𝙢𝙞𝙚 𝙬𝙧𝙚𝙙𝙣𝙮

-𝙣𝙞𝙚 𝙤𝙙𝙥𝙞𝙨𝙮𝙬𝙖ł𝙖𝙢 𝙗𝙤 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙞𝙖ł𝙖𝙢 𝙘𝙯𝙖𝙨𝙪 𝙖𝙡𝙚 𝙩𝙚𝙧𝙖𝙯 𝙞𝙙ę 𝙨𝙥𝙖ć 𝙙𝙤𝙗𝙧𝙖𝙣𝙤𝙘 𝙥𝙧𝙯𝙮𝙨𝙩𝙤𝙟𝙣𝙞𝙖𝙠𝙪

Zaśmiałam się jeszcze chwilę pod nosem i odłożyłam telefon .Z uśmiechem patrzyłam w sufit ....Pisanie z Nik'iem sprawiało mi przyjemność oraz bardzo fajnie mi się z nim pisze ,kiedyś chciała się z nim spotkać lecz niestety powiedział że nie byłam ciekawa dlaczego ale mam nadzieję że kiedyś go spotkam .Jak dawał mi komplementy czułam dziwne uczucie ...𝒁𝒂𝒓𝒂𝒛 𝒄𝒛𝒚 𝒋𝒂 𝒔𝒊ę 𝒘 𝒏𝒊𝒎 𝒛𝒂𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂ł𝒂𝒎......𝑷𝑹𝒁𝑬𝒁 𝑾𝑰𝑨𝑫𝑶𝑴𝑶Ś𝑪𝑰??!!

To jest nieprawdopodobne ....Z tą myślą zasnełam .

꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Przepraszam że taki krótki rozdział ale no niestety mam nadzieję że wam się on podobał .

Życzę wam miłego dnia, wieczoru bądź nocy ❤️ oraz abyście się wyspali .

Zjedzcie coś 💞

Ni-ki na lepszy dzień 😏

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ni-ki na lepszy dzień 😏.

꧁༺ ~❤️~ ༻꧂

𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz