꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Mineły już dwa dni od kąd jestem z Rikim u jego rodziny .Z Konon kilka razy poszliśmy spotkać się z jej znajomymi było trochę ciężko się z nimi dogadać ,ponieważ nie zbyt dobrze mówię po japońsku ale jednak udało mi się z drobną pomocą pomóc dziewczyny . Dzisiaj wraz z Niki'm miałam pozwiedzać trochę Okayame .Jak zeszłam na dół chłopak już czekał ubrany odpowiednio do pogody ponieważ był dziś chłodny wiosenny dzień.Mimo ,że świeciło słońce to wiatr był bardzo chłodny .Ubraliśmy się ciepło i wyszliśmy z domu .-jestes gotowa zobaczyć piękna Japonię wiosną?
-oczywiście japońcu -pierwsze co odrazu rzuciło mi się w oczy to był postój taxi gdzie było dużo japońskich wiśni które no poprostu były piękne .Wszędzie było biało-różowo wiele osób wyszło ze swoimi bliskimi na spacer lub w jakimś innym celu .
-Japonia wiosną to jest naprawdę coś-odezwałam się widząc że chłopak jest zapatrzony w krajobraz i chciałam przerwać tą niezręczną ciszę .
-prawda tęskniłem trochę za nią .Jako k-idol rzadko widuje rodzinę lecz oni co jakiś czas przyjeżdżają do Korei aby mnie odwiedzić.
-oh współczuje ale widzisz teraz jesteś tu i możesz spowrotem zobaczyć twoje rodzinne miasto .-popatrzyłam się na chłopaka który z błyskiem w oczach podziwiał widok który był przednimi .Spacerowaliśmy w ciszy ,była to spokojna cisza według mnie każdy z nas potrzebował tej chwili przerwy aby poukładać swoje myśli .Chłopak po jakimś czasie odezwał się po długiej ciszy .
-moze pójdziemy teraz bardziej w centrum miasta i do jakiś sklepów?-na słowo 𝒑ó𝒋ś𝒄𝒊𝒆 𝒅𝒐 𝒋𝒂𝒌𝒊ś 𝒔𝒌𝒍𝒆𝒑ó𝒘 odrazu chciałam się zgodzić i to zrobiłam .
-jasnee!!-chłopak tylko zachichotał i zaczął iść w stronę gdzie znajdowało się to co mi przed chwilą zaproponował .
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Około 20 minut po zwiedzaniu centrum poszliśmy z chłopakiem do centrum handlowego gdzie było masę sklepów ,które zawsze okupywałam w całości .Odrazu pobiegłam do mojego ulubionego sklepu niki podążył za mną lekko śmiejąc się ze mnie .Biegałam po sklepach lepiej niż biegam na w-fie gdyby mi dali tyle sklepów podczas maratonu pewnie dostałabym 1 miejsce z łatwością .Po już kilku nastu tysiącach kupionych ciuchów i innych takich wraz z nikim poszliśmy do jubilera ,ponieważ chłopak poprosił mnie abym pomogła mu z kupnem zestawu naszyjnik+bransoletka .Szwędałam się po sklepie szukając jakiegos zestawu .
-niki~~~-chłopak odwrócil się w moją stronę i wysłał mi pytające spojrzenie co dało mi znać abym odrazu przeszła do rzeczy -a z jakiej do okazji ?
-tak bez żadnej wybierz poprostu to co CI się podoba -japończyk wysłał mi ciepły uśmiech a ja wróciłam do poszukiwania idealnego zestawu czyli takiego który by mi się spodobał .Wybrałam ten który użekł mnie od pierwszego spojrzenia na niego .Był to naszyjnik z drobnymi perełkami i do niego kolejny złoty łańcuszek z jedną perełką ,a do tego bransoletka z perłami i co jakiś czas złotymi kuleczkami .
(Wstawię zdjęcie jeśli mój opis byłby nie jasny)
CZYTASZ
𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|
FanfictionDo wytwórni ,,𝐻𝓎𝒷𝑒 𝐸𝓃𝓉𝑒𝓇𝓉𝒶𝒾𝓃𝓂𝑒𝓃𝓉" dołącza nowa stażystka osiemnastoletnia Hong T/I .W wytwórni jest chłopak, którego nienawidzi od 1 klasy liceum ....jak potoczą się ich losy ?