꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Wstałam o 4 nad ranem ,więc przez to że nie mogłam już dalej usnąć to postanowiłam odczytać te wiadomości od Nik'a i przy okazji ustawiłam mu nazwę na ,,𝙉𝙞𝙠 🤨".
17 𝙣𝙞𝙚𝙤𝙙𝙘𝙯𝙮𝙩𝙖𝙣𝙮𝙘𝙝 𝙬𝙞𝙖𝙙𝙤𝙢𝙤ś𝙘𝙞 𝙤𝙙 𝙪ż𝙮𝙩𝙠𝙤𝙬𝙣𝙞𝙠𝙖 𝙉𝙞𝙠 🤨
𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘏𝘦𝘫𝘰𝘰𝘰𝘰
𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘮𝘰𝘫 𝘱𝘳𝘻𝘺𝘫𝘢𝘤𝘪𝘦𝘭 𝘤𝘩𝘤𝘦 𝘮𝘯𝘪𝘦 𝘻𝘢𝘣𝘪ć
𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘴𝘤𝘩𝘰𝘸𝘢ł𝘦𝘮 𝘴𝘪ę
𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘻𝘯𝘢𝘭𝘢𝘻ł 𝘮𝘯𝘪𝘦 𝘛-𝘛
𝘕𝘪𝘬 🤨
𝑾𝒊𝒂𝒅𝒐ść 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒂
𝑾𝒊𝒂𝒅𝒐ść 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒂
𝑾𝒊𝒂𝒅𝒐ść 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒂
𝑾𝒊𝒂𝒅𝒐ść 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒂
𝑾𝒊𝒂𝒅𝒐ść 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒂
𝑾𝒊𝒂𝒅𝒐ść 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒂𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘯𝘪𝘦 𝘱𝘰𝘸𝘪𝘦𝘮 𝘤𝘰 𝘣𝘺ł𝘰 𝘵𝘢𝘮 𝘯𝘢𝘱𝘪𝘴𝘢𝘯𝘦 😁𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘢 𝘵𝘢𝘬 𝘸𝘰𝘨ó𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘫𝘢𝘬 𝘴𝘪ę 𝘤𝘻𝘶𝘫𝘦𝘴𝘻𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘤𝘰 𝘱𝘰𝘳𝘢𝘣𝘪𝘢𝘴𝘻 ?𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘤𝘰 𝘥𝘻𝘪ś 𝘳𝘰𝘣𝘪ł𝘢ś ?𝘕𝘪𝘬 🤨
-𝘥𝘰𝘣𝘳𝘢𝘯𝘰𝘤 𝘵/𝘪 𝘸𝘺ś𝘱𝘪𝘫 𝘴𝘪ę 𝘪 𝘬𝘰𝘭𝘰𝘳𝘰𝘸𝘺𝘤𝘩 𝘴𝘯ó𝘸𝑯𝒎𝒎𝒎 𝒌𝒖𝒓𝒅𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒌𝒂𝒘𝒊 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒄𝒐 𝒐𝒏 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒔𝒂ł 𝒘 𝒕𝒚𝒄𝒉 𝒖𝒔𝒖𝒏𝒊ę𝒕𝒚𝒄𝒉 𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒐ś𝒄𝒊𝒂𝒄𝒉 ........
Szukałam na różne sposoby aby zobaczyć w jakiś sposób te usunięte wiadomości,gdy w końcu mi się nie udało postanowiłam w końcu mu odpisać .
𝘛/𝘐
-𝘥𝘰𝘣𝘳𝘻𝘦 ,
𝘋𝘰𝘱𝘪𝘦𝘳𝘰 𝘸𝘴𝘵𝘢ł𝘢𝘮
𝘕𝘪𝘤𝘛/𝘐
-𝘮𝘰𝘻𝘦 𝘰𝘥𝘱𝘰𝘸𝘪𝘦𝘥𝘻𝘪𝘢ł𝘣𝘺𝘮 𝘮𝘪 𝘤𝘰ś 𝘰 𝘴𝘰𝘣𝘪𝘦 ,𝘱𝘳𝘢𝘸𝘪 𝘸𝘰𝘨ó𝘭𝘦 𝘤𝘪ę 𝘯𝘪𝘦 𝘻𝘯𝘢𝘮 ,𝘢 𝘵𝘺 𝘫𝘢𝘬𝘪𝘮ś 𝘵𝘳𝘢𝘧𝘦𝘮 𝘻𝘯𝘢𝘴𝘻 𝘮𝘯𝘪𝘦 ....Odłożylam telefon na komodę i poszłam zrobić to co zazwyczaj robiłam rano .Dziś postawiłam na czarne leginsy i szarą bluzę oversize i niebieskie jordany .Na śniadanie zrobiłam sobie moje ulubione płatki z mlekiem .Po czym wyszykowalam się w łazience i o 6 poszłam pobiegać .
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Wróciłam do domu o 8 ,odrazu poszłam pod prysznic i znowu ubrałam się w podobne rzeczy tylko zostawiłam te same buty ,ubrałam tym razem biała bluzę też oversize no i leginsy tego samego koloru co przedtem .Wzięłam trochę treningową wraz z telefonem i poszłam jak teraz co weekend na trening .Idąc tym razem mniej zatłoczona ulicą włączyłam telefon i zaczęłam pisać z nieznajomym .
CZYTASZ
𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|
FanfictionDo wytwórni ,,𝐻𝓎𝒷𝑒 𝐸𝓃𝓉𝑒𝓇𝓉𝒶𝒾𝓃𝓂𝑒𝓃𝓉" dołącza nowa stażystka osiemnastoletnia Hong T/I .W wytwórni jest chłopak, którego nienawidzi od 1 klasy liceum ....jak potoczą się ich losy ?