꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Usłyszałam jak coś stuka do okna ,wstałam z łóżka patrząc na telefon była godzina 5:00 słońce jeszcze nie wstało a ja musiałam .Chcąc położyć się zpowrotem spać hałas zaczął się nasilać podeszłam do okna otwierając je ,wychyliłam się i ujrzałam jakiegoś mężczyznę z kamykami w ręce moje pole widzenia było ograniczone ze względu na to ,że było jeszcze ciemno .Gdy przyjrzałam się mu bliżej zauważyłam ,że to Niki .
-NIKI??? co ty tu robisz jest 5 rano !!!-wykrzyczałam nie przejmowałam się czy kogoś obudzę Minghao pewnie jest u znajomych a Ningning śpi jak zabita no i rodzice jak zwykle już są w pracy .
-nie krzycz tylko zejdź na dół weź najlepiej maseczkę i ubierz się ciepło bo zimno-chłopak się uśmiechnął po czym jeszcze dodał-muszę ci przekazać coś bardzo ważnego
-mam się bać?-wzięłam pierwszą lepszą bluzę z wieszaka na szybko czarną maseczkę i zbiegłam na dół .Wyszłam na dwór gdzie czekał już Japończyk .
-co takiego masz mi do przekazania?
-wiem co zrobić aby nie musieć robić tego głupiego małżeństwa rozmawiałem z rodzicami powiedzieli abyśmy przez miesiąc czasu udawali pare tylko przed twoimi rodzicami , a przez ten miesiąc postarają się znaleść inny sposób aby firma nie zbankrutowała .T/I wiesz jak dla moich rodziców ważna jest ta firma to była ich mażenie .Równo po tym miesiącu możesz wrócić do sunghoona......-chłopaj zatrzymał się na chwilę i popatrzył w ziemię ze smutną miną-wiem ,że go kochasz i wiesz co pasujecie do siebie -spojrzała mi w oczy .Popatrzyłam się na niego uśmiechał się ale sztucznie a w oczach widziałam ...smutek?
-dobrze ale tylko przy moich rodzicach możemy udawać wiesz mam dopiero 18 lat nie chce się żenić wiesz kocham naprawdę sunghoona ale to już nie będzie to samo myślę ,że kiedyś napotka na swojej drodze jakąś fajną dziewczynę z ,którą bedzie szczęśliwy jak narazie niech skupi się na karierze i robi to co lubi .-uśmiechłam się pod nosem a potem spojrzałam na chłopaka obok wydawał się zamyślony między nami powstała cisza ...przyjemna cisza .
Już 2 tygodnie temu zauważyłam ,że ja i sunghoon już byśmy nie mogli być razem oni są zajęci swoim nowym comebackiem ja swoimi sprawami mało co rozmawiamy a jak już zamienimy jakieś słowa to szybko rozmowa nam się kończy .Hoon również częściej zaczął spotykać się z starymi znajomymi i nie miał czasu aby spotykać się razem ze mną l cz jedna osoba zawsze miała dla mnie czas tą osobą był Niki .Jak się spotykaliśmy przypominał mi zachowaniem nicka wkońcu przecież to był on ale zdałam sobie sprawę ,że od tych kilku lat co się nienawidziliśmy dużo się zadziało w naszych życiach .Również mamy owiele lepszy kontakt a ja zaczynał pomału rozumieć ,że niki staje się kimś więcej niż przyjacielem zresztą myślę ,że od czasu gdy pierwszy raz zerwaliśmy moje motyle w brzuchu gdy go widziałam zostały przyciszone wstrętem i uczuciem zdradzenia przez niego .꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
-Niki~~~~~~~~ gdzie idziemy wiesz ,że jestem niecierpliwa no powiedz powiedz -chłopak popatrzył się na mnie i zaśmiał.
-ej nie śmiej się wyciagnąłeś mnie o 5 rano na zimny dwór z mojego ciepłego łóżka przynajmniej podpowiedź mi się jakaś należy .
-dobrze dobrze a więc idziemy w miejsce gdzie kiedyś lubiałaś ze mną chodzić-zaczełam się zastanawiać przecież tyle tych miejsc było ,że ciężko je było zliczyć na jednej ręce .
Wkońcu gdy zastanawiałam się gdzie może mnie prowadzić chłopak doszliśmy na miejsce.
Rozejrzałam się byliśmy nad jeziorkiem gdzie pływały kaczki wokół były drzewa a w głab nich lat ipełno kwiatów lecz coś tu się zmieniło dodali ławeczki i kilka drzew wycięli z czego było widać wschodzące słońce .
-naprawdę zabrałeś mnie w miejsce gdzie mieliśmy pierwszą randkę ?-spojrzałam się na chłopaka ,który tak jak kilka lat temu trzymał naszyjnik w ręce -niki co ty robisz co to ma znaczyć?-chłopak podszedł do mnie przycisnął mi palec do ust odwrócił w stronę wschodzącego słońca przy tym zakładając srebrny naszyjnik z ciemnozielonymi diamencikami .
-dziękuje jest śliczny ale dlaczego mi go dajesz co tu jest grane ?
Chłopak przytulił się do mnie od tyłu-ciii nie myśl o niczym nie stresuj się już niczym popatrz tylko na wschodzące słońce .
Jak miałam nie myśleć o niczym gdy właśnie w tej chwili chłopak przytulał mnie od tyłu jeszcze tak delikatnie ale zarazem mocno jakbym miała mu uciec .Nagle w moim brzuchu poczułam jakby stado motyli lekko się uśmiechnełam i patrzyłam na piękny widok .Chwilę tak staliśmy .
-ejj niki a masz może chleb -chłopak popatrzył się na mnie jakbym coś popsuła -No co może je nakarmimy -chłopak się zaśmiał i zobaczył do swojego plecaka wyciągnął z niego chleb i dał mi go .Przełamałam go na pół i dałam połówke chłopakowi .
Zaczeliśmy razem karmić kaczki .
Spedziliśmy tak czas aż do 12 śmiejąc się oraz wygłupiając .
Niestety co dobre to szybko się kończy zadzwonili do mnie z wytwórni i kazali przyjść do budynku bo okazało się że mam mieć próbę a potem wystąpić na scenie .Wraz z nikim wsiedliśmy w maskach do taksówki zaczełam się stresować czy wszystko pójdzie napewno dobrze chłopak najwyraźniej zauważył moją trzęsącą się nogę i gdy odpiwiadałam mu coś mój głos drżał .Złapał mnie za rękę dobrze ,że miałam maskę bo jakby zobaczył moje policzki to nie wiadomo co by sobie pomyślał ale gdy złapał mnie za rękę zaczął też głaskać kciukiem moja dłoń momentalnie jakby się uspokoiłam .꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Gdy taksówka się zatrzymała szybkie yszlam z auta aby to chłopak zapłacił za przejazd heh i wbiegłam do budynku próbując wrócić do mojego koloru skóry .Wtedy znalazł mnie mój menadżer ,który odrazu zaciągnął mnie do mojej sali treningowej gdzie musiałam przećwiczyć taniec do dwóch piosenek i przypomnieć sobie resztę tekstu do innych aby się czasem nie pomylić lub czegoś nie zapomnieć .
Po próbach mineły dwie godziny kazano mi się umyć ubrać Staff zrobił mi fryzurę oraz makijaż ,przymocowano mi mikrofon i to co w słuchawkach leci mi piosenki oraz muzyka. Wyszłam na scenę uśmiechłam się szeroko widząc, że dosyć dużo osób przyszło a jeszcze bardziej gdy zobaczyłam moje rodzeństwo a obok nich RIKIEGO??? Teraz zaczełam się stresować ale gdy w moich słuchawkach popłyneły pierwsze dźwięki muzyki momentalnie o wszystkim zapomniałam i zaczęłam dawać z siebie wszystko na scenie .Ale gdzieś cały czas patrzyłam czy niki ja mnie patrzy .......
Co się ze mną dzieje ???
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
CZYTASZ
𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|
FanfictionDo wytwórni ,,𝐻𝓎𝒷𝑒 𝐸𝓃𝓉𝑒𝓇𝓉𝒶𝒾𝓃𝓂𝑒𝓃𝓉" dołącza nowa stażystka osiemnastoletnia Hong T/I .W wytwórni jest chłopak, którego nienawidzi od 1 klasy liceum ....jak potoczą się ich losy ?