꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Po południu usłyszałam dzwonek do drzwi z racji tego że byłam sama w domu pobiegłam w mojej cudnej piżamie do drzwi .Gdy je otowrzyłam ujrzałam Sunghoona.
-przebierz się i musimy wyjść -chłoapk wszedł do środka a ja posłusznie poszłam się przebrać w luźne spodnie i krótka koszule oraz na to ubrałam bluzę .Wyszłam z chłopakiem z domu .
-po co musieliśmy wyjść ?-ładna pogoda czemu masz siedzieć w domu ?moja ,,dziewczynoo"
-ha ha ale ty zabawny palneło mi się tak przy stole .
-co tam robił niki?I musisz mi opowiedzieć jak to się stało -hoon złapał mnie za rękę i pobiegł ciągnąć mnie w stronę parku .Gdy do niego dotarliśmy usiedliśmy na pierwszej lepszej ławce .
-opowiadaj
-a więc tak niki przyszedł sobie w gości ze swoją rodziną a gdy nasi ojcowie zaczęli gadać że fajnie by było gdybyśmy byli razem itd to powiedziałam ,że mam chłopaka a jak się spytali kogo to pierwszą osobie jaką miałam na myśli byłeś ty a w szkole ten śledź powiedział całej szkole znowu mnie przed nią upokorzył lub dobra nie upukorzyl tylko znów sprawił że cała o mnie gada .
-ohhhh wiesz że musisz to jakoś odkręcić? Puki się jeszcze big hit nie dowiedziało .
-wlasnie wiem ,zrobimy tak za kilka dni gdy sprawa ucichnie powiem ,że zerwaliśmy i będzie po problemie .
-No dobry pomysł ,ale myślisz czemu niki powiedział to waszej szkole ?
-nie wiem on ogólnie jest jakiś dziwny .
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Z Hoonem siedzieliśmy jeszcze z dobre dwie godziny dobrze się przy tym bawiąc ,mieliśmy bekę z tego co powiedziałam i z tej całej sytuacji .Fajnie się gadało do puki do Sunghoona nie zaczęły się zbierać coraz to większe grupy fanek przez co chłopak poprostu uciekł zostawiając mnie samą z nimi .Wszystkie zaczęły mnie wypytywać kim jestem dla sunghoona już miałam odpowiedzą ,,znajomymi" gdy w tłumie ujrzałam Eunchae.To właśnie ona uprzykczała moje życie w szkole i ogólnie zawsze się śmiała z mojej wagi oraz obecnie plotkowała o moim ,,związku z Sunghoonem" .
-nie wasz interes a teraz przepraszam muszę was pożegnać ponieważ brat je mi zadanie domowe 😁-szybko przepchnęłam się przez tłum i poszłam w kierunku miasta na spacer .
W tłumie zobaczyłam Minghao z resztą seventeen postanowiłam podejść do nich.-czego chcesz mrówkojadzie?
-nic tak przyszłam do brata a tak wogóle to może grzeczniej byś się zwracał do swojej siostry ?
-dobrze dobrze po co przyszłaś gadaj
-porzyczyl byś mi dzisiaj kluczyki do motoru?
-nie
-powiem mamie o sytuacji sprzed kilku dni
-okej -chłopak odrazu mi dał to co rządałam -o 22 ma być w garażu cały .
-dobrze dziękuję .
Popędziłam tanecznym krokiem do domu aby zabrać motor brata i zrobić sobie przejażdżkę .Wsiadłam na motor był nowy ,Minghao dostał go od rodziców bez okazji ,a ja postanowiłam to wykorzystać .Założyłam kask bo trzeba być bezpiecznym poczym kluczyki które były już w stacyjce przekręciłam i pojechałam w siną w dal .Pierwsze co postanowiłam pojechać poza Seul przez to że rodzice żądło bywają w domu żadko wyjeżdżam poza Seul więc dziś postanowiłam odwiedzić Yeji była starsza o 5 lat ale była moja jedyna przyjaciółką która nie patrzyła na mój wygląd itd .Mieszkała ona na wsi z której pochodziła moja mama ,często bywałam u babci na wakacje wraz z rodzeństwem i właśnie tam poznałam się z Yeji .
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Już widziałam domy i stara okolice od śmierci babci nigdy tu nie przyjeżdżaliśmy .Dziadka nigdy nie poznaliśmy ,ponieważ babcia zaszła w ciążę w wieku 16 lat i ,,dziadek" poprostu ja porzucił i ponoć wyjechał do Niemiec więc babcia wychowywała moją mamę sama oczywiście za pomocą swoich rodziców .
Podjechałam pod dom Hwang ,nic się nie zmienił dalej był tak samo duży i tak samo piękny ,jej rodzina należała do jednej z bogatszych za to moja nie była ani za biedna ani za bogata była normalna .Stojąc już pod drzwiami zapukałam w nie ,po chwili otworzyła mi we własnej osobie panna Hwang Yeji .
-emm przepraszam kim pani jest?
-to ja t/i
-ooo zapraszam -weszłam z dziewczyną do środka ,widać że był remont wszystko było bardziej nowoczesne itd .Razem z Yeji zaczęliśmy opowieść co się u nas działo przez te wszystkie lata w końcu jak ostatnio się widziałyśmy to ja miałam 11 lat a ona 16 .Yeji w 2019 zadebiutowała w grupie itzy odziwo chyba jako jedyna nie przyjrzałam się członkinia zespołu więc może dlatego nie widziałam że jest tam ona .Yeji mieszka w Seulu ale na jakiś czas przyjechała do rodziców .Lecz niestety za nim się obejrzałyśmy była już 20 a z racji tego że Minghao dał mi limit do 21 to wolałam się z nim nie sprzeczać bo wie zaduzo rzeczy o których nie chciałbym aby wiedziała mama .Wyszłam już od Yeji i popędziłam w stronę domu przy okazji patrząc jak pięknie wygląda Korea po ciemku .
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Odłożyłam spowrotem na miejsce porzucony odemnie pojazd brata i oddałam temu staruszkowi kluczyki .Po tańczeniu, ćwiczeniach wokalnych i umyciu się położyłam się na łóżko chcąc czytać książkę lecz znowu dostałam wiadomość od nieznanego mi numeru .
*** *** ***
-𝘋𝘰𝘣𝘳𝘢𝘯𝘰𝘤 𝘵/𝘪 𝘰𝘣𝘺ś 𝘴𝘪ę 𝘸𝘺𝘴𝘱𝘢ł𝘢 .
𝘗𝘴.𝘑𝘢𝘬 𝘵𝘢𝘮 𝘵𝘸ó𝘫 𝘤𝘩ł𝘰𝘱𝘢𝘬 ?
Zaczęło mnie to niepokoić i coraz bardziej zastanawiać kto do mnie pisze a tym bardziej kto ma mój numer telefonu.Jedyne co wywnioskowałam że musiał być to ktoś z mojej szkoły .
-yhhh głupi śledz przez niego wszyscy wiedzą o mym głupim kłamstwie -weszłam jeszcze na Twittera gdzie ujrzałam swoje zdjęcie z Sunghoonem -NO JAPIERDOLE JESZCZE TEGO BRAKOWAŁO-no i teraz t/i myśl jak masz to odkręcić .Nie umiałam skupić się na książce byłam zbyt bardzo pochłonięta myśleniem jak mam odkręcić moje głupie kłamstwo oraz kto do mnie pisze .
𝘛/𝘐
-𝘥𝘻𝘪𝘦𝘬𝘶𝘫𝘦 𝘪 𝘸𝘻𝘢𝘫𝘦𝘮𝘯𝘪𝘦 ?
𝘒𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘮𝘯𝘪𝘦 𝘱𝘪𝘴𝘻𝘦?Ten ktoś jedyne co zrobił to odczytał ale już nie odpisał CHUJ JEBANY .Postanowiłam pójść spać aby spróbować o tym nie myśleć .Po jakimś czasie odlecialam do krainy twerkujacych Yeuinjunów.
꧁༺ ~❤️~ ༻꧂
Witam was dziś macie rozdział .Według mnie jest bez sensu ale ważne że jest .
Dziękuję za przeczytanie tego i miłego dnia , wieczoru bądź nocy ❤️
CZYTASZ
𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|
FanficDo wytwórni ,,𝐻𝓎𝒷𝑒 𝐸𝓃𝓉𝑒𝓇𝓉𝒶𝒾𝓃𝓂𝑒𝓃𝓉" dołącza nowa stażystka osiemnastoletnia Hong T/I .W wytwórni jest chłopak, którego nienawidzi od 1 klasy liceum ....jak potoczą się ich losy ?