~seis~

157 9 22
                                    

꧁༺ ~❤️~ ༻꧂

Gdy wstałam rano dostałam wiadomość od nieznanego mi numeru .

3 𝙣𝙞𝙚𝙥𝙧𝙯𝙚𝙘𝙯𝙮𝙩𝙖𝙣𝙚 𝙬𝙞𝙖𝙙𝙤𝙢𝙤ś𝙘𝙞

*** *** ***
-𝘯𝘪𝘦 𝘱𝘰𝘸𝘪𝘦𝘮 ;)
𝘔𝘰ż𝘦𝘴𝘻 𝘮𝘯𝘪𝘦 𝘯𝘢𝘻𝘺𝘸𝘢ć ,,𝘬𝘰𝘤𝘩𝘢𝘯𝘪𝘦"

Ż𝘢𝘳𝘵𝘶𝘫𝘦 𝘮ó𝘸𝘪 𝘮𝘪 𝘯𝘪𝘬 :)

*** *** ***
-𝘢 𝘤𝘰 𝘱𝘰𝘳𝘢𝘣𝘪𝘢𝘴𝘻 ?𝘥𝘻𝘪ś 𝘴𝘰𝘣𝘰𝘵𝘢

A więc nieznany mi numer okazał się prawdopodobnie chłopakiem bo nazywa się ,,nik" dziwne aczkolwiek może być .

𝘛/𝘐
-𝘸𝘴𝘵𝘢ł𝘢𝘮 .

** *** ***
-𝘫𝘦𝘴𝘵 13 ,𝘢 𝘵𝘺 𝘥𝘰𝘱𝘪𝘦𝘳𝘰 𝘸𝘴𝘵𝘢ł𝘢ś ?

𝘛/𝘐
-𝘵𝘢𝘬 ,𝘢 𝘵𝘺 𝘤𝘰 𝘳𝘰𝘣𝘪𝘴𝘻?

*** *** ***
-𝘻𝘣𝘪𝘦𝘳𝘢𝘮 𝘴𝘪ę 𝘢𝘣𝘺 𝘨𝘥𝘻𝘪𝘦ś 𝘱ó𝘫ść,

𝘛/𝘐
-𝘵𝘰 𝘫𝘶ż 𝘯𝘪𝘦 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘴𝘻𝘬𝘢𝘥𝘻𝘢𝘮 𝘪 𝘵𝘦ż 𝘮𝘶𝘴𝘻ę 𝘴𝘪ę 𝘻𝘣𝘪𝘦𝘳𝘢ć ż𝘦𝘨𝘯𝘢𝘫

Tak właściwie zapomniałam dziś sobota mam trening .Popędziłam szybko do toalety z ubraniami .Umyłam zęby ,uczesałam moje średniej długości włosy oraz ubrałam się w szerokie jeansy do tego top i bluza.Weszlam jeszcze do pokoju aby wziąść torbę treningową i popędziłam na dół .Ubrałam buty ,dziś postawiłam na brązowe Conversy na lekkim podwyższeniu .Szłam przez jak zwykle zatłoczony przez ruch Seul w soboty był najgorszy dostęp aby gdzie kolwiek dostać się autem ponieważ rodziny akurat wtedy gdzieś wyjeżdżały za to w niedzielę było pusto większość Koreańczyków spędzało ten czas z rodziną lub niektórzy jak moi rodzice pracowali przez weekend .W tygodniu za to większość jest w pracy a młodzież w szkole i tak to jest każdy dzień staje się rutyną🤷🏼‍♀️.

꧁༺ ~❤️~ ༻꧂

Podeszłam już pod budynek Hybe jak zwykle wielki i nadal nie mogłam uwierzyć że jestem Treainee i przygotowuje się do debiutu .Weszłam do budynku witając się z panią Hong . Zdążyłam się już zapoznać z większością personelu oraz z kilkoma idolami m.in. z : Kazuchą ,Chaewon ,Yeonjunem ,Beomgyu oraz z Haerin .Z większością wymieniłam się numerami telefonów lub poprostu wymieniliśmy się np Instagramem .Big hit już ogłosił że ma nową stażystke heh na mojej grupie klasowej już są ciekawi kto to 𝑶𝒉 𝒋𝒂𝒌 𝒔𝒛𝒌𝒐𝒅𝒂 ż𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒎𝒚ś𝒍ą 𝒔𝒊ę 𝒌𝒕𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅ę 𝒋𝒆𝒔𝒕.
Weszłam do sali niestety miałam dziś trening z Sunghoonem i nikim .Nikiego postanowiłam dziś ignorować niech widzi że mam na niego obrazę majestatu .

-No i pięknie będę dziś w jednej sali są ta cudna parką .....ale czekajcie gdzie buziaczek na przywitanie ?-na jego słowa poprostu przewróciłam oczami z racji tego że dziś go ignoruje nic mu nie odpowiedziałam .

-a no tak -Sunghoon podszedł do mnie i złapał mnie w talli -Dzień dobry 𝑺𝒌𝒂𝒓𝒃𝒊𝒆 ~~-no i oczywiście nie obeszło się bez pocałunku ale nie poczułam jego warg na swoim policzku bądź czole ale na USTACH!!! 𝑶 𝒃𝒐ż𝒆 𝒕𝒐 𝒅𝒓𝒖𝒈𝒊 𝒓𝒂𝒛 𝒘 ż𝒚𝒄𝒊𝒖 𝒋𝒂𝒌 𝒔𝒊ę 𝒛 𝒌𝒊𝒎ś 𝒄𝒂ł𝒖𝒋𝒆 .Sunghoon muskał moje wargi przechodząc w coraz bardziej namiętny i delikatny zarazem pocałunek po czasie zaczęłam go oddawać .Ani ja ani sunghoon nie przestawaliśmy aż nie usłyszeliśmy jak ktoś wyszedł lub wszedł do sali mocno trzaskając drzwiami wtedy się od siebie oderwaliśmy .Tym kimś był niki wtedy ja jak i hoon wybuchliśmy śmiechem .

𝕱𝖗𝖔𝖒 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖛𝖊 |𝕹𝖎𝖘𝖍𝖎𝖒𝖚𝖗𝖆 𝕹𝖎𝖐𝖎|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz