^1.9.BÖLÜM^ : 'Ormandaki tehlike'

384 46 4
                                    

( Marcus Giarden )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Marcus Giarden )

-Bil ki, önemli değildir kaç kez yenildiğin... Çünkü asıl önemli olan, kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
~S.Freud

9.Bölüm

..📖..

Büyük bir ormanlık alanın içinde koşuyorum, nerede olduğumu bilmiyorum ama peşimde birinin olduğunu biliyorum.

Hemen arkamda,ne zaman yorulup biraz yavaşlasam, nefesini ensemde hissediyorum.

Beni yakalanacağını biliyorum ,defalarca bu ormanda koşmuş gibi hissediyorum. Koşarken ayağıma dal parçalarının batacağını biliyorum ve batıyor da. Acıyla inliyorum sesim ormanda yankılanıyor.

Beni duyuyor ,beni buluyor ve beni yakalıyor.

Karanlık ormanda bir ışık hüzmesi bile yok. Onu göremiyorum ama, o beni görüyor.

Ben onu hissedemiyorum ama o beni hissediyor.

Ben ona dokunamıyorum ama o göğüs kafesimi parmaklarıyla kırarak kalbimi avuçlayıp çıkarıyor.

Orman Çığlık atıyor, hayır hayır çığlık atan benim, orman sadece eşlik ediyor.

Kanım akıyor ve toprağa karışıyor, toprak beni kendisinin bir parçası sanıyor.

Çığlık çığlığa haykırıyorum
'Çıkarın beni burdan, kurtarın beni.'
Kalbimin sesini duyuyorum.
Avuçlarının arasında atıyor.
Duyuyorum,tüm ormanda yankılanan çığlıklarımı sadece ben duyuyorum.

.

Gözlerime çarpan ışık hüzmeleriyle nefes nefese yataktan kalktım. Korkuyla gözlerimi açarak odanın içinde gezdirdim. Gözlerim camın önünde perdeleri tek tek çekerek, odanın içininin ışıkla dolmasını sağlayan Elien'de gezindi. Pardeleri bırakarak bana doğru döndüğünde göz göze geldik. Benimle göz göze gelmeyi beklemiyormuş gibi irkilerek gözlerini kırpıştırdı.

Yüzümde nasıl bir ifade varsa gözlerini tereddütle yüzümde gezdirip:

"Leydim iyi misiniz .?"Dediğinde yutkundum, kalbim gördüğüm kabusun etkisiyle yerinden çıkacak gibi atıyordu.Elimi kalbimin üzerine koyarak bastırdım, yerinde olduğundan emin olmak istiyordum.Avucumun içinde atışını hissettiğimde titrek bir nefes verdim. Elien yanıma gelip ne ara doldurduğunu bilmediğim su bardağını bana doğru uzatarak :

GÖLGESİZ DÜŞLER KRALLIĞI•( Kırılma Serisi-1 )-"Mücadele"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin