^1.16. BÖLÜM^: 'Satırlar arasında'

328 42 22
                                    

~Sors librorum ad eos pertinet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Sors librorum ad eos pertinet

16.Bölüm

..📖..

Derler ki; " Kötülerin kaderini kötüler belirler." Bu cümleyi ilk duyduğum andan beri yaşanan her şeyi hayatımdan ve benliğimden silinmesi gereken anılar bölümüne yerleştirmiştim.

Lise yıllarım benim için olduğu kadar Nilvera içinde berabattı. Lisede Nilvera'yla aynı okulun ayrı sınıflarına düşmüştük. Lise yıllarımı hatırlıyorum da en çok pişman olduğum yıllardı.

Bir insan gençliğinin başında neden pişmanlıkla yüzleştirdi.?

Kimileri lise yıllarını mutlulukla anar yaptığı çılgınlıkları geçirdikleri güzel anlarından bahsederdi ama Nilvera ve ben,lise yıllarını asla anmazdık. Çünkü ne kadar anarsak o kadar kanardı.

Lise bitiğinden beri hiç bir şey olmamış hiç bir şey yaşanmamış, sanki hiç kayıp vermemiş gibi davranıyorduk. İkimizde çaresizce o berbat günü unutmaya çakışıyorduk.

O berbat geceyi ve o çaresizlik kokan kırmızı koyu kanı.

Zihnimizin her zerresine sinmiş acı dolu çığlığı.

Ve pişmanlığın üzerinden yıllar belkide aylar geçse bile içimde bir köşeye sinen, o korkak cesaret kırıntısını hayal kırıklığıyla harmanlanmış o kan birikintisinde boğulmaya mahkum edişimi.

Ve belkide bu yüzden kötülerden nefret etmiş öldüğünde İlia'ya üzülmek yerine kurtulduğumuz için rahatlamıştım.

Ve karma öyle bir şeydi ki kaderle birleştiğinde seni bu hayatta dönüşmekten en çok korktuğun şeye dönüştürüyordu.

Bir zorbaya.....

****

Kaçamak gözlerim bahçede gezinirken yerimde rahatsız bir şekilde kıpırdanmamak için kendimi zor yutuyordum.

Nilvera'yla konuşmaya o kadar dalmıştık ki saatin kaç olduğunu ancak Denzel ve Ahzee gelip bizi bulduğunda fark etmiştik. Ahzee bir çok kez Lenora'ya bir sorun olup olmadığını sormuştu. Lenora ise ondan kaçıyordu, bu yüzden olsa gerek sağa da gitsek sola da gitsek Ahzee peşimizden geliyordu.

Lenora en sonunda bahçeye bir banka oturmuştu nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde bende onun karşısına oturmuştum.

GÖLGESİZ DÜŞLER KRALLIĞI•( Kırılma Serisi-1 )-"Mücadele"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin