"Aklına sahip olmalısın,
diye geçirdim içimden,
asıl tehlike aklını kaçırmak."20.Bölüm
..📖..
Bazen merak ediyorum da sorun bende mi yoksa cidden yanımdakilerde mi.?
Gözlerim yakalandığı için yüzünde nasıl bir tepki vereceğimi bilemeyen Diane'nin çaresizliğinde gezinirken derin bir nefes aldım.
Evet yakalanmıştık.
Ben kapı dinlerken yakalanmıştım. Bu ağır yenilgiyi kendime yediremem.
Diane olmasaydı hayatta yakalanmazdım bir kere. Hapsi ana kadın karakterin şansızlığı yüzünden.
Derin bir nefes alarak ayağa kalktım. Benim oldukça sakin olduğumu gören Diane de ayağa kalkarak bize kapıdan bakan Dorian'a baktı.
Muhafız Dorian yüzünden çarpık bir gülümsemeyle bizim halimizden çok keyif alıyormuş gibi sırıtarak kapıdan geçebilelim diye kenara çekilerek bekledi. Sakin ve kendimden emin bir şekilde içeriye doğru ilerledim.
Kötü kadın, kötü olarak kalmalıydı belkide.?
Çünkü biraz bile iyi biri olmaya çalıştığımda içimde gölge var diye ilan edildiğime göre belkide onlara hak ettikleri ve görmek istedikleri kötü kadını vermeliydim.
İçeriye herkesin toplandığı yuvarlak masaya doğru adımladım. Biraz ilerleyerek odanın tam orasında durdum. Herkes birbirinin yüzüne öyle gergince bakıyordu ki.
Neden sustunuz.?
Benim halkımda konuşmaya devam etsenize.?
Neden susuyorsunuz.?
"Leydi İlia uzun bir aradan sonra sizi yeniden görmek çok güzel." Gözlerim bana seslenen bu sessizliği bozmaya cesaret gösteren adama doğru kaydı.
Uzun kahverengi saçları omuzlarından aşağıya dökülen adamın kulakları sivriydi. Sanırım bir çeşit elf soyundan geliyordu. Kaç yüzyıl yaşında olduğunu sorgulamayı bırakarak adamın yüzüne odaklandım.
Adamın kim olduğunu hatırlamıştım. O İlia'nın ustası sayılırdı. Ona ilk kahinlerle ilgili şeyleri öğreten kişi oydu, bu adam aynı zamanda Düşesinde öğretmeni sayılırdı.
Gerçi Düşesle aralarında ne olduğunu bilmiyordum ama dük ondan hiç hoşlanmıyordu.
"Öyle gerçekten uzun bir araydı usta." Dediğimde hafifçe gülerek oturduğu yerden kalktı bana doğru yaklaşmaya yeltendiğinde tüylerim diken diken oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGESİZ DÜŞLER KRALLIĞI•( Kırılma Serisi-1 )-"Mücadele"
Fantasi《-Çocukluğundan beri beraber olan iki arkadaşın, bir kaza sonucu en sevdikleri fantastik romanın içinde hayatta kalma mücadeleleri...》 Bu düşlerinde gölgesi olmayanların kendi krallığını kurma hikayesi. *** ( Reenkarnasyon Serisi ) ~Kurgu ve kitap t...