^1.17.BÖLÜM^: 'Diane'nin Peşinde'

252 40 19
                                    

~Sol lucet omnibus~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Sol lucet omnibus~

17.Bölüm

..📖..

"Bana mı öyle geliyor yoksa biz kayıp mı olduk.?" Bir yandan elimdeki büyük ruloya benzeyen kağıt parçasına bakıyor bir yandan da elimle Lenora'yı teselli eder gibi omzuna vuruyordum.

Koca akademide kaybolmuştuk nereye gideceğimize karar vermek için etrafa bakarken beni tanıyan biri ders programının değiştiğini söylemiş ve elime kağıt parçasını tutuşturup koşarak gitmişti. Arkasından şaşkın şakın bakmıştık ve onun kim olduğu hakkında hiç bir fikrimiz de yoktu. Elimdeki siyah renkli kâğıt parçası, üzerinde beliren yazılara göre büyüyüp küçülebiliyordu.

Gün içinde hangi derslere nerede gideceğim tek tek yazıyordu. Sadece dersin profesörünün kim olduğunu bilmiyordum ama sanırım dersin olduğu sınıfın kapısında adı ve soyadı beliriyordu.
Bir çeşit büyülü sistem vardı, sisteme göre hangi derse gireceksen o yer ve ders hakkındaki bilgiler tablet görevi gören kâğıt parçasında beliriyordu. Yapman gereken tek şey o yere giderek kapının üzerinde yazan dersin profesörünün ismine bakıp derse girmekti.

Yani bir bakıma tüm gün boyunca akademideki her yeri gezmiş sınıfları ve profesörleri araştırmamız bir işe yaramıştı. Çokça ilginç şeyler ve yerler bulmuş sonradan araştırmayı kafaya koyarak deftere bolca not almıştık. Elimdeki defteri açarak kırmızıyla yazdığım yazılara göz attım.

Akademinin bodrumuna inmeyi dene.

Akademi müdürünün muhafızından uzak dur. ( Not: İnsanların ruhlarını görebiliyor, İlia'nın bedeninde farklı bir ruh olduğunu anlayabilir.)

Kış bahçesindeki kelebekleri araştır.

Profesör Vartica'dan da olabildiğince uzak dur. ( Not; anılara girebilen biri benim anılarımı görme ihtimali var.)

Nedense kırmızıyla yazdığımız notları uygulamak zor olacak gibiydi. Özellikle de profesör Vartica'dan kaçma operasyonu. Kitaptan bildiğim tek şeyin profesör'ün garip bir adam olduğuydu. Ne iyiydi ne de kötüydü çok garip bir kişiliğe sahipti. Diane'nin acısından okurkende profesörden şüphe duyup ihanet etti edecek beklentisiyle her hareketine dikkat etmiştim. Diane zavallı kuzum adamın her hareketinden ürküyordu.

Ürkmemek imkansız gibiydi adamın bakışları İlia'nın korkutucu ve soğuk gözlerinden bin kat daha korkutucuydu. Bir sahnede Diane profesördense İlia'yla bir yere kapatılmayı tercih ettiğini söylemişti.

GÖLGESİZ DÜŞLER KRALLIĞI•( Kırılma Serisi-1 )-"Mücadele"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin