Ochii negri

1 1 0
                                    

  O vad cum iese din cafeneaua stilata din partea cealaltă a străzii, grabita se urce într-nu BMW, cred ca ultimul mode. Masina în mers trece pe langa mine si observ cine este la volan, un moș cam de 60 de ani.
Dupa atâta timp, nu simt gelozie simt doar dezgust, ma oftic acum că din cauza ei am pierdut 15 ani din viața. Recunosc a fost vina mea pentru ca încercam sa ii ofer ce nu aveam furând.
Dar o iubeam asa de mult încat nu am ascultat nici de părinți sau de prieteni, eram orbit de dragoste.

Ajuns în apartamentul în care stau, ma dezbrac de hanoracul negru si ies pe balcon. Îmi aprind țigarea si admir orașul. Miami a fost tot timpul frumos dar acum prin ochii mei este doar un loc în care cândva ma simțeam acasa, acum totul e pustiu si gol la fel ca sufletul meu.
Gândul îmi fuge la prieteni pe care ii aveam, din cauza faptelor care le-am făcut în închisoare si în afara ei a împrăștiat frica printre cunoscuți.
Toate posturile de televiziune îmi rostesc numele aproape zilnic.
- Hera așa zisul Focul fiu care a terorizat Miami-ul  a ieșit din închisoare, aveți grija daca îl întâlniți.
Si lista continua de asfel de știri.
Ca sa supraviețuiesc în închisoare a trebuit sa ma pun bine cu băieții rai, la început a fost greu, eliminam pe cine vroia ei si ușor, ușor am ajuns unul dintre cei mai rai ...

Focul viu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum