Bachira Meguru
Potwór, potwór....
Nie no nie toOn najbardziej dba o swoję nogi. Jako, że drybling to jego główna cecha musi mieć zadbane, umięśnione i sprawne nogi. Inaczej było by do kitu, bynajmniej on tak uważa.
Isagi Yoichi
Nie ma w sumie, nie ma takiego punktu, na którym miałby bzika.
Rin Itoshi
Jego twarz, uważa, że jest zbyt podobny do brata przez nią. Uważasz, że jest faktycznie do niego podobny no, ale bez przesady.
Sae Itoshi
W sumie on też nie ma, ale jeżeli miałby wybrać to oczy. Lubi ich kolor i ich kształt, są jego znakiem szczególnym.
Nagi Seishirou
Jego nie obchodzi jego wygląd, płyn 10w1 starcza mu w 100%. Często ma szopę na głowie, ale jakoś się ona układa, że wygląda dobrze.
Reo Mikage
On ma w sumie duże ego i uważa, że cały jest świetny i przystojny. Nie może wybrać punktu, o który dbał by najbardziej, bo o wszystkie dba tak samo.
Chigiri Hyoma
Włosy, włosy i jeszcze raz włosy. On ma więcej kosmetyków do włosów niż ty w ogóle. Jakieś odżywki nie odżywki, brakuje miejsca w łazience.
Kurona Ranze
Jak już to ten jego warkoczyk, nie całe włosy. Warkoczyk. Uważa, że on dodaje mu uroku i by umarł na zawał gdyby ktokolwiek by go mu ściął.
Kuon Wataru
On też nie ma, o wszystko dba tak samo. Jednak nie przepada za swoimi oczami, są dla niego dziwne.